// سه شنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۱

جسپر کید وظیفه آهنگسازی Assassin's Creed Valhalla را برعهده دارد

به‌تازگی در شعبه آلمانی فروشگاه یوبیسافت مشخص شده است که جسپر کید، یکی از سه آهنگساز بازی Assassin's Creed: Valhalla خواهد بود.

در میان نسخه‌های عرضه شده از مجموعه Assassin's Creed، سه‌گانه اتزیو از نظر داستانی و گیم‌پلی تجربه‌ی بسیار خوبی را ارائه می‌کرد. دراین‌میان یکی از مواردی که این سه‌گانه را به یک اثر سرگرم کننده و هیجان‌انگیز تبدیل کرده بود، موسیقی‌های جسپر کید بود. 

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی حساب کاربری توییتر Nibel متوجه نام آهنگسازهای Asassin's Creed: Valhalla در فروشگاه یوبیسافت در آلمان شده است. در فروشگاه یوبیسافت و صفحه بازی نوشته شده که جسپر کید درکنار سارا شاکنر و آینار سلویک وظیفه آهنگسازی والهالا را برعهده دارد. جسپر کید تقریبا دو دهه است که موسیقی بازی‌های ویدیویی را انجام می‌دهد و تابه‌حال وظیفه آهنگسازی بازی‌های متعددی را برعهده داشته است. 

آهنگسازی او روی نسخه‌های ابتدایی اسسینز کرید سبب شد تا این مجموعه از نظر موسیقی نام خود را در میان بهترین‌ها ثبت کند که از میان آن‌ها می‌توان به قطعه Ezio Family اشاره کرد. این قطعه حتی (با کمی تغییرات) در بازی Assassin's Creed: Origins هم به‌گوش می‌رسید. بااین‌حال جسپر کید از سال ۲۰۱۱ تابه‌امروز دیگر روی نسخه اصلی از این مجموعه کار نکرده بود. دراین‌میان سارا شاکنر هم یکی دیگر از آهنگسازهای خوب مجموعه Assassin's Creed به‌حساب می‌آید.

وی در گذشته آهنگسازی Assassin's Creed IV: Black Flag، Assassin's Creed Unity و نسخه Origins را برعهده داشته است. هرکدام از این سه نسخه هم از نظر موسیقی در سطح بسیار خوبی قرار داشتند. آینار سلویک هم یک درامر بلک متال نروژی است که از او به‌عنوان زنده کننده موسیقی محلی نورس یاد می‌شود. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ بازی Assassin's Creed: Valhalla در تعطیلات سال ۲۰۲۰ برای کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس عرضه می‌شود.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده