نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۳۱

سیزن پس Assassin's Creed Valhalla شامل مأموریت داستانی The Legend of Beowulf خواهد بود

فروشگاه آلمانی Ubisoft جزئیات جدیدی از محتوای سیزن پس بازی Assassin's Creed Valhalla را فاش کرده که ظاهراً شامل یک مرحله داستانی براساس اشعار افسانه‌ای «The Legend of Beowulf» خواهد بود.

این خبر که اولین بار توسط اکانت توییتر GameNotify منتشر شد، شامل یک لینک به صفحه فروش Assassin's Creed: Valhalla در فروشگاه اینترنتی یوبیسافت آلمان است که در بخش «Overview» می‌توان متنی با مضمون زیر را مشاهده کرد:

شامل مأموریت داستانی: The Legend of Beowulf؛ حقیقت ظالمانه‌ای که در پس این افسانه وجود دارد را کشف کنید.

بیوولف (Beowulf)، یک شعر حماسی در ادبیات تاریخی انگلستان است که نام آن از یک مبارز قهرمان افسانه‌ای که پادشاه نروژ را از دست یک هیولای شرور به‌نام Grendel نجات می‌دهد، برداشت شده است. این داستان، در منطقه اسکاندیناوی اتفاق افتاده و بنابراین کاملاً مناسب حال و هوای Assassin's Creed: Valhalla خواهد بود.

Assassin

باتوجه به این که شما در داستان این بازی طی کمپین والهالا از نروژ به سمت سواحل Old Blighty در انگلستان سفر می‌کنید، می‌توان متصور شد که داستان این محتوا، در ابتدای سفر Eivor و در شرایطی که آن‌ها هنوز درگیر زنده ماندن در مناطق Norse هستند، رخ خواهد داد. علاوه‌بر این، می‌دانیم که شما در این مرحله یک «حقیقت ظالمانه» را در پس یک افسانه کشف خواهید کرد. لذا به‌نظر می‌رسد که یوبیسافت قصد دارد تا به گونه‌ای میان اساطیر و افسانه‌ها پیچش ایجاد کند.

یکی دیگر از مأموریت‌های اضافی بازی، «Way of the Berserker» نام دارد که برای افرادی که این بازی را قبل از عرضه در سال جاری پیش خرید می‌کنند، در نظر گرفته شده است. ضمن این‌که براساس توضیحاتی که در خصوص محتوای سیزن پس بازی داده شده، علاوه‌بر مأموریت بیوولف، شاهد «گسترش تجربه بازی با محتوای جدید، سرزمین‌های جدید و تجهیزات جدید» خواهیم بود. هم‌اکنون امکان پیش خرید بازی Assassin's Creed Valhalla به منظور بهره مندی از محتوای اضافی آن برای علاقه‌مندان فراهم شده است.

Assassin

هفته گذشته اعلام شد که جدیدترین بازی مجموعه اساسینز کرید، از Assassin's Creed: Odyssey کوتاه‌تر و در مقیاسی کوچکتر طراحی شده است. مدیر ارتباطات بخش خاورمیانه‌ی یوبیسافت در پاسخ به مقاله‌ای درباره‌ی اندازه‌ی بازی AC: Valhalla که نقشه‌ی آن را بررسی می‌کرد و از وجود نروژ و چهار پادشاهی انگلستان در آن خبر می‌داد گفته که سازندگان از بزرگی بیش از اندازه‌ی بازی قبلی مجموعه بازخوردهایی منفی دریافت کرده‌اند و بازی جدید قرار نیست بزرگ‌تر از آن باشد. علاوه‌بر این شاهد توضیحات یوبیسافت در خصوص وسعت نقشه این بازی و سایر مشخصات دنیای آن توسط توسعه دهندگان بودیم. Valhalla یکی از ۱۳ بازی نمایش داده شده در برنامه اینساید ایکس باکس هفته‌ی گذشته بود اما هواداران در خصوص نحوه‌ی نمایش تیزر این بازی‌ها اعتراض داشتند.

آرون گرینبرگ به‌عنوان مدیر بخش بازاریابی بازی‌های ایکس‌باکس زمانی‌که با واکنش منفی عده‌ای در توییتر مواجه شد که انتظار دیدن گیم‌پلی بیشتری را از بازی‌های ایکس‌باکس سری ایکس داشتند، به ارائه توضیحات در این خصوص پرداخته بود. شما می‌توانید با مراجعه به لینک مطلب مقابل، توضیحات کامل گرینبرگ را مشاهده کنید.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده