نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۱

تیم سازنده بازی Syystem Shock 3 در حال کار روی ایده‌های جدید است

والتر سامول، مسئول بخش بازاریابی و تجاری OtherSide Entertainment، سازنده بازی System Shock 3، اعلام کرد این استودیو در حال کار روی ایده‌های جدید با استفاده از موتور آنریل ۴ است.

اگر از طرفداران ژانر وحشت و بازی‌های آن هستید، به احتمال زیاد حداقل برای یک بار هم که شده یکی از نسخه‌های سری System Shock را تجربه کرده‌اید؛ مجموعه‌ای که منبع الهام آثار بزرگ و محبوبی چون Dead Space نیز است.

همان‌طور که در جریان هستید بیش از چهار سال از زمان معرفی نسخه سوم این مجموعه تحت نام System Shock 3 می‌گذرد. در این مدت نسبتا طولانی اتفاقات تلخی برای بازی، تیم سازنده و البته علاقه‌مندان آن رخ داده است. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، اطلاع دارید که چندی پیش تیم توسعه بازی System Shock 3 به‌صورت رسمی اعلام کرد که دیگر با استودیوی Otherside Entertainment برای ساخت این بازی همکاری نمی‌کند و عملا این پروژه به حالت تعلیق درأمده است.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، یکی از کارمندان استودیوی Otherside به‌نام والتر سامول با انتشار پستی اعلام کرد که اعضای این استودیو به‌صورت دورکار و در محل زندگی خود در حال کار روی ایده‌های جدید و جذاب با استفاده از موتور بازی‌سازی آنریل ۴ هستند:

در شرایط فعلی ما هم همانند بسیاری از شما به‌صورت دورکار فعالیت‌های خود را ادامه می‌دهیم. در حال حاضر روی ایده‌های جدیدی کار می‌کنیم که همگی ما به‌شدت برای آنها هیجان‌زده هستیم. گیم‌پلی این پروژه توسط آنریل انجین 4 مدیریت می‌شود. اعضای استودیو همگی روی یک طراحی هنری ممتاز و نو تمرکز داریم. متاسفانه در این لحظه نمی‌توانم اطلاعات بیشتری از ساخته بعدی خود بدهم.

نکته مهم و قابل توجه این است که در هیچ کجای صحبت‌های سامول اسمی از System Shcok 3 زده نشده و همچنین مشخص نیست که تا این لحظه روند ساخت و توسعه بازی گفته شده در چه مرحله‌ای قرار دارد. حال باید منتظر ماند و دید آیا طی روزهای آینده خبر رسمی و جزییاتی از این پروژه منتشر خواهد شد یا خیر.

به‌نظر شما چقدر احتمال دارد بازی بعدی این استودیو در اصل همان ادامه ساخت System Shcok 3 باشد؟ لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده