// دوشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۰

تیم توسعه بازی System Shock 3 دیگر روی این پروژه کار نمی‌کند

تیم توسعه بازی System Shock 3 رسما اعلام کرد که دیگر با استودیو Otherside Entertainment برای ساخت این بازی همکاری نمی‌کند.

طبق جدیدترین اخبار بازی مشخص شده است که تیم توسعه بازی System Shock 3 دیگر روی این پروژه کار نمی‌کند و تعداد زیادی از افراد آن رسما از استودیو Otherside Entertainment جدا شده‌اند. پست این افراد شامل برنامه‌نویس ارشد، نویسنده، کارگردان، کارگردان طراح و وظایف مهم دیگری است که خروج آن‌ها از استودیو Otherside Entertainment نشان دهنده‌ی متوقف شدن روند ساخت بازی است. جالب است بدانید که این افراد در طول پنج ماه گذشته از این استودیو جدا شده‌اند. یکی از مسئولین سابق جامعه گیمرهای استودیو Otherside Entertainment گفته است:

من می‌دانم که مردم از وضعیت حال حاضر استودیو نگران و سردرگم هستند و اگر بگویم که خودم هم مانند آن‌ها نیستم، دروغ گفته‌ام! به‌عنوان کسی که دموی بازی System Shock 3 را تجربه کرده‌ام، باید بگویم که تیم توسعه این بازی زحمات و وقت زیادی را صرف ساخت و توسعه آن کردند و به پیشرفت‌های خوبی نیز دست پیدا کردند. حالا هم بسیار سخت است که ببینم این افراد که پیش‌تر روی این پروژه سختی‌های زیادی کشیده‌اند، دیگر روی آن کار نمی‌کنند.

System Shock 3

وی همچنین به یکی از افراد سابق این تیم اشاره کرد که روز گذشته خبر از لغو شدن ساخت بازی داده بود که در زومجی نیز این خبر را مطالعه کردید. اولین تریلر این بازی در رویداد GDC 2019 منتشر شد و پس از آن وارن اسپکتور، خالق سری System Shock، اعلام کرده بود که این نسخه جدید و مورد انتظار از مجموعه قرار است با موتور گرافیکی Unity ساخته شود و پس از مدتی نیز اولین تریلر گیم‌پلی آن را در زومجی مشاهده کردید.

پیش‌تر و در ماه فوریه سال ۲۰۱۹ بود که استودیو Starbreeze به‌عنوان ناشر پیشین بازی System Shock 3، حق نشر آن را به استودیو Otherside Entertainment فروخت. زمانی که Starbreeze حق نشر بازی را در اختیار داشت، اعلام کرده بود که از طرفداران این مجموعه است و قصد دارد ۱۲ میلیون دلار برای نسخه سوم آن هزینه کند. اما در حال حاضر وضعیت بازی به گونه‌ای شده است که حتی ادامه‌ی توسعه آن نیز در پسِ پرده‌ای از ابهام است.

نظر شما چیست؟ آیا در نهایت شاهد تکمیل و انتشار بازی خواهیم بود؟


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده