// دوشنبه, ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۱

تعداد بازیکنان فعال استیم به بیش از ۲۳ میلیون کاربر رسید

به‌تازگی Steamdb اعلام کرده است که تعداد بازیکنان فعال استیم، به بیش از ۲۳ میلیون کاربر رسیده است که دلیل اصلی آن، شیوع ویروس کرونا است.

چند هفته‌ای است که شیوع ویروس کرونا باعث تعطیل شدن رویدادهای مختلف و بسته شدن کسب‌وکارها شده است. در حال حاضر شرایط به‌گونه‌ای است که اکثر استودیوهای بازیسازی در شرایط دورکاری مشغول توسعه‌ی بازی‌ها هستند و ازطرفی، عده‌ی زیادی از کاربران هم وقت بیشتری برای تجربه‌ی بازی‌های ویدیویی دارند. به‌تازگی آمار جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد با شیوع ویروس COVID-19 (کووید-19)، کاربران فعال استیم بیش‌ازپیش افزایش یافته است. 

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، سایت Steamdb آمار تازه‌ای را از تعداد بازیکنان فعال استیم منتشر کرده است. در این آمار اعلام شده که تعداد بازیکنان فعال استیم از مرز ۲۳ میلیون کاربر عبور کرده است. دراین‌میان اشاره کنم که رقم ذکر شده، بدین معنا نیست که بیش از ۲۳ میلیون نفر مشغول بازی کردن بوده‌اند. یکی از دلایل اصلی رخ دادن این موضوع، ویروس کرونا و شرایط قرنطینه حاکم بر اکثر کشورهای جهان است. 

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا زمان بازی کردن شما در شرایط فعلی بیش‌ازپیش افزایش یافته است؟ از دیگر اخبار حول استیم هم می‌توان‌به رایگان شدن دو بازی BattleBlock Theater و Castle Crasher اشاره کرد که تا ۱۳ فروردین ماه کاربران می‌توانند این دو بازی را به‌صورت رایگان دانلود کنند. 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده