نویسنده: نیما احمدی
// یکشنبه, ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۲

بازی‌های Castle Crasher و BattleBlock Theater را رایگان تجربه کنید

بازیکنان استیم می‌توانند تا تاریخ ۱۳ فروردین بازی‌های Castle Crasher ،BattleBlock Theater و Pit People را به‌صورت رایگان دانلود کنند.

استودیو بهیماث (The Behemoth) به کاربران استیم اجازه داده تا بتوانند تا تاریخ ۱۳ فروردین بازی‌های Castle Crasher ،BattleBlock Theater و Pit People را به‌صورت رایگان برای پلتفرم پی‌ سی دریافت کنند. اگر قصد دارید تا در دورهمی و همراه با خانواده یک بازی سرگرم‌کننده را تجربه کنید، قطعاً این بازی‌ها می‌توانند رضایت شما را جلب کنند.

استودیو بهیماث به‌‌طور کامل این بازی‌ها را رایگان نکرده است (بازیکنان مدت زمان محدودی برای دانلود آن‌ها فرصت دارند)، اما رایگان کردن این سه بازی در زمانی‌که همه در خانه‌های خود وقت صرف می‌کنند، کار بسیار خوبی است. شما همچنین می‌توانید هر سه بازی را در صورت نیاز خریداری کنید.

هرکدام از این بازی‌های در دسته‌بندی‌های خاصی قرار می‌گیرند. Castle Crasher یک بازی مبارزه‌ای است که به کمک دیگر بازیکنان باید دشمنان خود را نابود کنید، BattleBlock Theater به‌طور کامل درباره یک هرج‌و‌مرج پلتفرمر احمقانه بوده و بازی Pit People نیز یک فاجعه تاکتیکی مسخره است. احتمالاً بازیکنان نسبت به حداقل یکی از این بازی‌ها احساس رضایت کنند و بتوانند از تجربه آن لذت ببرند.

به‌نظر می‌رسد که بازی‌های Castle Crasher و BattleBlock Theater جزو بهترین بازی‌های کوآپ حال‌حاضر هستند. امیدوار هستیم تا استودیو بهیماث بتواند روند ساخت بازی‌های سرگرم‌کننده برای تمام سنین را برای سال‌های زیادی ادامه دهد.


منبع destructoid
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده