// دوشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۲

فعلا نباید منتظر نسخه بازسازی Resident Evil – Code: Veronica و Dino Crisis باشید

اخیرا یکی از منابع داخلی معتبر شرکت کپکام گفته است که نسخه بازسازی بازی‌های Resident Evil – Code: Veronica و Dino Crisis فعلا در حال توسعه نیست.

پس از موفقیت بازی‌های Resident Evil 2 و Devil May Cry 5 بود که شرکت Capcom اعلام کرد قصد دارد برنامه‌ی ساخت بازسازی برخی دیگر از بازی‌های خود را نیز در دستور کار قرار دهد و این موفقیت را برای آن‌ها نیز به‌وجود آورد. در حال حاضر نسخه بازسازی شده‌ی بازی Resident Evil 3 روزبه‌روز به انتشار نزدیک‌تر می‌شود و از این‌رو بسیاری از طرفداران تصور می‌کنند که بازی‌های بیشتری قرار است در آینده نزدیک رونمایی شوند. شاید بتوان بازی بعدی را Resident Evil – Code: Veronica دانست که ساخت یک نسخه بازسازی شده از آن قطعا طرفداران را خوشحال خواهد کرد. اما طبق جدیدترین اخبار بازی و با توجه به اطلاعاتی که از منابع داخلی کپکام به‌دست آمده است، فعلا این شرکت برنامه‌ای برای ساخت این بازی ندارد.

بازی Resident Evil – Code: Veronica

این منبع داخلی که AestheticGamer نام دارد، پیش‌تر اعلام کرده بود که سال آینده میلادی قرار است محتوای جدیدی از مجموعه Resident Evil ساخته و منتشر شود. از این‌رو بسیاری از طرفداران تصور کردند که منظور وی بازسازی Resident Evil – Code: Veronica بوده است. اما اخیرا این منبع داخلی و معتبر اعلام کرده است که این بازی حتی در مراحل پیش‌تولید نیز قرار ندارد و در حقیقت Capcom فعلا برنامه‌ای برای آن در نظر نگرفته است.

وی همچنین خبر بد دیگری نیز برای طرفداران بازی Dino Crisis دارد. او گفته است که این بازی هم در حال حاضر در مرحله توسعه و ساخت قرار ندارد. پیش‌تر بود که بسیاری از افراد امیدوار بودند این بازی در دست ساخت باشد که حالا با خبر این منبع معتبر تمامی امیدهای آنان از دست رفته است. وی گفته است که پروژه ساخت این بازی چند سال پیش فعال بوده است و مراحلی از آن نیز انجام گرفته است، اما در نهایت به‌طور کامل متوقف شده و حالا هم در پس پرده‌ای از ابهام قرار دارد.

dino crisis

حالا و با روشن شدن این قضایا، تنها سوالی که باقی می‌ماند این است که پروژه بعدی از مجموعه Resident Evil که پیش‌تر گفته شده بود در سال ۲۰۲۱ ساخته خواهد شد دقیقا چیست و آیا کپکام پس از بازی Resident Evil 3 Remake دیگر قصد بازسازی هیچ‌یک از بازی‌های خود را ندارد؟ اگرچه هنوز اندک امیدی برای طرفداران بازی Dino Crisis باقی مانده است، اما این افراد باید بدانند که در بهترین حالت، مدت زیادی طول خواهد کشید که شاهد ساخت و انتشار نسخه جدید یا بازسازی آن باشند. پیش‌تر در قالب یک شایعه در زومجی خواندید که کپکام چهار بازی بزرگ را در سال مالی آینده عرضه می‌کند.

نظر شما چیست؟ آیا بازهم شاهد ساخت نسخه‌های بازسازی شده از سوی کپکام خواهیم بود؟


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده