// یکشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۱

در نمایشگاه Pax East 2020 اطلاعات جدیدی از بازی Outriders منتشر شد

اسکوئر انیکس و پیپل کن فلای میزبان پنلی در نمایشگاه Pax East 2020 بودند که درجریان آن اطلاعات مختلفی از Outriders در دسترس قرار گرفت.

در جریان نمایشگاه E3 2019 بود که بازی Outriders معرفی شد و در اوایل سال جاری میلادی، شاهد تریلر کاملی از این بازی بودیم که توسط استودیو پیپل کن فلای (People Can Fly) ساخته می‌شود و اسکوئر انیکس (Square Enix) هم وظیفه نشر آن را برعهده دارد. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی و رویداد Pax East 2020، پیپل کن فلای و اسکوئر انیکس میزبان پنلی بودند که در آن اطلاعاتی را از ویژگی‌ها و گیم‌پلی Outriders منتشر کردند.

در این پنل جاشوآ رابین و شایمن بارکن، به‌ترتیب نویسنده ارشد و طراح ارشد داستان‌سرایی Outriders، در مورد داستان و ساختار بازی توضیحاتی را ارائه کردند. تیم سازنده اسطوره‌‌شناسی بازی را به‌گونه روایت کرده که تا ۲۰۰ سال قبل از وقایع بازی را پوشش می‌دهد. بازیکنان با گشت‌وگذار در جهان Outriders و پیدا کردن اطلاعات مختلف، می‌توانند اسطوره‌شناسی بازی را متوجه شوند. در ادامه مشخص شده است که هر اتفاق رخ داده در جهان بازی علت و معلول مخصوصی دارد و بازیکن می‌تواند آن‌ها را در محیط و مردم مشاهده کنند.

بازیکنان باتوجه‌به شیوه‌ای که دوست دارند، می‌توانند Outriders را تجربه کنند. به‌عبارتی اگر علاقه‌مند به ضربات دوربرد هستید، ازاین ساختار مبارزه‌ای استفاده کنید و همچنین ضربات Melee هم گزینه‌ی دیگری است که پیش روی شما قرار دارد. البته نوع سومی هم برای مبارزه کردن وجود دارد که ترکیب این دو مورد است. استودیو پیپل کن فلای از پاورآپ‌های مختلفی برای بازیکنان استفاده کرده است که به کاربر اجازه می‌‌دهد بدون شلیک کردن حتی یک گلوله، دشمنان خود را از بین ببرد.

از دیگر ویژگی‌های Outriders می‌توان‌به بازگشت بازیکنان به محیط‌های گذشته اشاره کرد. ساختار مأموریت‌های بازی به‌گونه‌ای است که مجبور می‌شوید مدام بین محیط‌های بازی در رفت و آمد باشید. ازاین‌رو تیم سازنده یک سطح جهانی را طراحی کرده است که با سطح بازیکنان بالا می‌رود. به‌عبارتی زمانی که قدرتمند شدید، اگر به محیط‌های ابتدایی بروید، دشمنان و سطح کلی محیط، همانند سطح شما خواهد بود. پیپل کن فلای گیم‌پلی و مأموریت‌ها را به‌گونه‌ای طراحی کرده است که بازیکنان می‌توانند درکنار تجربه آن‌ها به‌صورت کوآپ، در حالت تک‌نفره هم آن‌ها را انجام دهند. 

در ادامه می‌توانید ویدیوهای منتشر شده از گیم‌پلی بازی Outriders در نمایشگاه Pax East را مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بازی Outriders در تعطیلات سال ۲۰۲۰ برای کامپیوتر (استیمپلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس عرضه می‌شود. 

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده