نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۹ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۱

ساندرا اوه ستاره سریال The Chair شبکه نتفلیکس خواهد بود

ساندرا اوه نقش اصلی سریال The Chair را ایفا می‌کند که دیوید بنیاف، دی. بی. وایس و برنی کالفیلد تهیه‌کنندگان اجرایی آن هستند.

مطابقِ اخبار سینما و تلویزیون، ساندرا اوه، بازیگر سریال Killing Eve (کشتن ایو)، برای نقش‌آفرینی در سریال The Chair (رئیس) شبکه‌ی نتفلیکس انتخاب شد. این سریال ۶ قسمتی نیم ساعته روی رئیس گروه آموزشی زبان انگلیسی یک دانشگاه بزرگ تمرکز دارد که ساندرا اوه نقش آن را ایفا می‌کند. جی دوپلاس، بازیگر فیلم‌های Prospect (معدن‌کاوی) و Landline (تلفن ثابت) نیز در این سریال نقش نامعلومی را ایفا می‌کند. آماندا پیت نویسنده، تهیه‌کننده‌ی اجرایی و شورانر سریال خواهد بود و آنی جولیا-وایمن در نگارش فیلمنامه او را یاری می‌کند. همچنین دیوید بنیاف، دی. بی. وایس و برنی کالفیلد در کنار ساندرا اوه به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی فعالیت می‌کنند. اوه اخیراً در سریال تحسین‌شده‌ی Killing Eve شبکه‌ی بی‌بی‌سی آمریکا بازی کرد که دو نامزدی برای بازی و یک نامزدی برای تهیه‌کنندگی آن در مراسم اِمی به‌دست آورد. این بازیگر کانادایی در سال ۲۰۱۹ برای بازی در سریال «کشتن ایو» برنده‌ی جایزه‌ی «بهترین بازیگر نقش اول زن» در مراسم گلدن گلوب شد. ساندرا اوه در سریال Grey's Anatomy (آناتومی گری) نیز حضور داشت و در سریال انیمیشنی Invincible (شکست‌ناپذیر) شبکه‌ی آمازون نیز صداپیشه‌ی کاراکتر دبی گریسون خواهد بود.

دیوید بنیاف و دی. بی. وایس

آماندا پیت در درجه‌ی اول برای فعالیت‌هایش به‌عنوان یک بازیگر شناخته می‌شود و سریال «رئیس» اولین تجربه‌ی او در خلق و شورانری یک سریال به‌حساب می‌آید. بااین‌حال، او نمایشنامه‌های بسیاری را به رشته‌ی تحریر درآورده است که از میان آن‌ها می‌توان به The Commons of Pensacola و Our Very Own Carlin McCullough اشاره کرد. آماندا پیت قبلاً در سریال Togetherness (اتحاد) با جی دوپلاس همکاری داشت و در سریال The Gilded Age (عصر طلایی) شبکه‌ی HBO و فصل دوم سریال Dirty John (جان کثیف) شبکه‌ی نتفلیکس نیز نقش‌آفرینی خواهد کرد. پیت همچنین بازی در سریال‌هایی نظیر Brockmire (براک‌مایر)، The Good Wife (همسر خوب) و Bent (بنت) را در کارنامه دارد.

دیوید بنیاف و دی. بی. وایس نیز در سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) با برنی کالفیلد همکاری داشتند. در سال ۲۰۱۹ بنیاف و وایس قراردادی چندجانبه با Netflix امضا کردند و سریال The Chair نخستین سریالی است که آن‌ها به موجب آن قرارداد تولید می‌کنند. سریال The Chair اولین سریالی نیست که جی دوپلاس در آن نقش‌آفرینی می‌کند و پیش از این شاهد بازی او در سریال‌های Transparent (شفاف) و The Mindy Project (پروژه‌ی میندی) بودیم. سریال‌های Animals (جانوران) و Room 104 (اتاق ۱۰۴) نیز از دیگر آثاری است که دوپلاس در آن‌ها هنرنمایی کرده است. پیش از این جی دوپلاس در کنار برادرش مارک سریال Togetherness را تولید کرد که آماندا پیت، ملانی لینسکی، ابی رایدر فورتسون و استیو زیسیس را در گروه بازیگرانش داشت. آنی جولیا-وایمن نیز اخیراً در پروژه‌ی Lazarus با برایان کاگمن همکاری داشت.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده