نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

تاریخ شروع پخش فصل سوم سریال Killing Eve اعلام شد؛ انتشار اولین تصاویر

شبکه BBC سرانجام تاریخ شروع پخش فصل سوم سریال Killing Eve را تایید و اعلام کرد. همچنین اولین تصاویر فصل سوم این سریال نیز منتشر شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ شروع پخش فصل سوم سریال Killing Eve (کشتن ایو) تایید و اعلام شده است. شبکه شبکه BBC (بی بی سی) با انتشار تیزری کوتاه که حاوی تصویر رسمی نیست، اعلام کرد که پخش فصل سوم این سریال درام جاسوسی و کمدی سیاه مورد انتظار از روز یکشنبه، ۲۶ آوریل ۲۰۲۰ (۷ اردیبهشت ۱۳۹۹) آغاز خواهد شد. انتظار می‌رود که مانند دو فصل اول، فصل سوم سریال کشتن ایو نیز در ۸ قسمت تولید و از شبکه BBC America منتشر شود. همچنین EW اولین تصاویر فصل سوم سریال Killing Eve را نیز منتشر کرده که در این تصاویر شاهد بازگشت ایو با بازی ساندرا اوه و ویلانل با بازی جودی کومر، هستیم و شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

سریال Killing Eve داستان زندگی یک مامور MI5 به‌نام ایو را دنبال می‌کند که زندگی آنطور که برای این مامور باهوش انتظار می‌رفت، پیش نرفته و در سمت دیگر ویلانل که یک قاتل حرفه‌ای است، ماموریتی برای کشتن ایو به وی داده می‌شود و در ادامه شاهد ماجراهای موش و گربه مانند این دو شخصیت هستیم که هر یک به‌دنبال شکار دیگری هستند. این سریال در واقع یک اقتباس از رمان Villanelle اثر لوک جنینگز بوده که وظیفه ساخت آن در هر فصل بر عهده یک شخص متفاوت بوده است. ساندرا اوه، جودی کومر، فیونا شو، شان دیلنی، اوون مک‌دانل، کیم بودنیا، اما پیرسون، هریت والتر، دنی ساپانی، جما ولان، کامیل کاتین، راج باجاج، استیو پمبرتون، ترلاک کانوری، پردراگ بیلاتس و اوگنیا دودینا، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال Killing Eve حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سوزان هیتکات به‌عنوان شورانر و نویسنده اصلی در فصل سوم سریال Killing Eve حضور دارد و جانشین امرالد فنل، شورانر فصل دوم شده است. همچنین سریال Killing Eve برای فصل چهارم نیز تمدید شده که در فصل چهارم نیز قرار است شاهد حضور یک شورانر جدید باشیم که هنوز وی معرفی نشده است. انتظار می‌رود فصل چهارم سریال کشتن ایو در ۸ قسمت تولید و در سال ۲۰۲۱ از شبکه BBC America منتشر شود. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده