// چهار شنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۷

تریلر جدید Hyrule Warriors: Age of Calamity شخصیت‌های پورا و رابی را نشان می‌دهد

نینتندو تیزر جدیدی را از بازی Hyrule Warriors: Age of Calamity منتشر کرده که در آن شاهد زلدا و صحبت‌های او با پدرش هستیم.

از آن‌جایی که داستان بازی Hyrule Warriors: Age of Calamity صد سال قبل از بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild روایت می‌شود، شاهد چهره‌های آشنایی خواهیم بود. مدتی پیش بود که شاهد Impa جوان بودیم. شخصی‌که جزو کاراکترهای قابل بازی Age of Calamity است و از قدرت شیکاه (Sheikah) برای نبرد با دشمنان استفاده می‌کند.

این در حالی است که به‌تازگی تیزر جدیدی از این بازی منتشر شده و شاهد شخصیت‌های بیشتری هستیم؛ کاراکترهایی که در Breath of the Wild پیر شده و در نقش یک راهنمای برای لینک ظاهر شده‌اند. در تیزر جدید Hyrule Warriors: Age of Calamity، ظاهر جوان دو کاراکتر پورا و رابی را مشاهده می‌کنیم که جزو محقق‌های شیکاه به حساب می‌آیند. ازطرفی به‌نظر می‌رسد در این نسخه، بازیکنان بتوانند ازطریق Camera Rune مشغول عکاسی در جهان بازی شوند.

در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده را در یوتیوب تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بازی Hyrule Warriors: Age of Calamity در تاریخ ۳۰ آبان ماه (۲۰ نوامبر) برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. از آن‌جایی که این بازی توسط استودیو اومگا فورس توسعه داده می‌شود، شاهد یک بازی Musou محور خواهیم بود. به‌عبارتی، بازیکنان می‌توانند درکنار المان‌های هک اند اسلش بازی از مهارت‌ها و ویژگی‌های مختلف قهرمان‌های بازی استفاده کنند.

تماشا از یوتیوب


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده