نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۲۵

تاریخ شروع پخش فصل دوم سریال His Dark Materials اعلام شد؛ انتشار اولین پوسترها

شبکه HBO با انتشار پوسترهایی تاریخ شروع پخش فصل دوم سریال His Dark Materials را رسما تایید و اعلام کرد.

ماه گذشته بود که شبکه HBO و BBC دو تریلر جدید از فصل دوم سریال His Dark Materials (نیروی اهریمنی او) را منتشر کردند که حکایت از انشار فصل دوم این سریال فانتزی در اواخر سال جاری میلادی داشت. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ شروع پخش فصل دوم سریال «نیروی اهمرینی او» تایید و اعلام شده است. شبکه HBO اعلام کرد که پخش فصل دوم سریال His Dark Materials از تاریخ ۱۶ نوامبر (۲۶ آبان) آغاز خواهد شد که فصل دوم این سریال فانتزی قرار است به‌صورت همزمان از HBO و سرویس استریم HBO Max منتشر شود. همچنین اولین پوسترهای رسمی فصل دوم سریال His Dark Materials نیز منتشر شده که علاوه‌بر پوستر رسمی، شاهد پوسترهایی با محوریت شخصیت‌های این سریال نیز هستیم:

پوستر فصل دوم سریال His Dark Materials

فصل دوم سریال His Dark Materials پس از اینکه لرد عزرائیل توانست راهی برای گشودن سفر به دنیای جدید را پیدا کند، آغاز می‌شود که لایرا پس از مرگ بهترین دوستش حالا به‌دنبال پدرش به این سرزمین ناشناخته سفر می‌کند. در ادامه ماجراجویی‌های لایرا، او در یک شهر عجیب و مرموز با ویل، پسری از دنیای ما مواجه می‌شود که او نیز در حال فرار از گذشته‌‌اش با اتفاقاتی ناگوار است. لایرا و ویل می‌فهمند که سرنوشت آن‌ها به هم گره خورده و باید با کمک یکدیگر پدر ویل را پیدا کنند، اما آن‌ها دائما در یافتن مسیری برای یافتن وی به بن‌بست می‌خورند و در همین زمان جنگی بین دو دنیا در حال آغاز شدن است. در همین حال خانم کولتر در تلاش است به‌دنبال لایرا برود و مصمم است که او را به خانه برگرداند.

دافنه کین، لین-منوئل میرندا، اندرو اسکات، جیمز مک‌ آووی، روث ویلسون، کلارک پیترس، ویل کین، آن-ماری داف، جیمز کازمو، امیر ویلسون، آریون باکاره، نینا سوسانیا، لیا ویلیامز، روتا گدمینتاس، گری لوئیس، لوسین مساماتی، لوین لوید و دنیل فراگسن، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال His Dark Materials حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. فصل دوم سریال نیروی اهریمنی او در ۷ قسمت تولید شده است که پیش از این برای ۸ قسمت برنامه‌ریزی شده بود. سریال His Dark Materials اقتباسی لایو اکشن از رمانی به همین نام اثر فیلیپ پولمن است. جک تورن وظیفه ساخت سریال His Dark Materials را بر عهده دارد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده