نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۱

اولین تصاویر کمیل نانجیانی و لیا مک‌ هیو در فیلم The Eternals

تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فیلم The Eternals منتشر شده که در آن شاهد حضور کمیل نانجیانی و لیا مک‌ هیو هستیم.

مدتی پیش تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فیلم The Eternals (اترنالز) منتشر شد که در این تصاویر شاهد حضور کیت هرینگتون، بازیگر نقش دین وایتمن ملقب به بلک نایت (Black Knight)، به‌همراه شخصیت جما چان، بازیگر نقش سرسی بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از این فیلم مورد انتظار از دنیای سینمایی مارول منتشر شده است. در بخشی از این تصاویر که اخیرا منتشر شده، برای اولین‌بار شاهد حضور کمیل نانجیانی، بازیگر نقش کینگو و لیا مک‌هیو در نقش اسپرایت هستیم که هر دو با ظاهری زمینی در تصاویر حضور دارند که احتمالا ارتباطی با حضور سرسی در زمین و در این شهر دارد. همچنین کلوئی ژائو، کارگردان فیلم اترنالز نیز در تصاویر قابل مشاهده است. علاوه‌بر این، در تصاویر دیگر فیلم The Eternals بار دیگر شاهد حضور کیت هرینگتون و جما چان هستیم که این تصاویر رسما رابطه عاشقانه این دو شخصیت را در فیلم نیز تایید می‌کند. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

با توجه به خلاصه داستان فیلم The Eternals، بخشی از اتفاقات این فیلم قرار است پس از حوادث فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) جریان داشته باشد که هنوز اطلاعات خیلی زیادی در این رابطه منتشر نشده، اما با توجه به تصاویر منتشر شده، بعید است که مدت زمان کمی را حداقل در زمان حال شاهد باشیم. پیش از این نیز شاهد حضور جما چان با ظاهری امروزی در پشت صحنه فیلم اترنالز بودیم که براساس ریشه این شخصیت در کمیک، او علاقه زیادی به زندگی در زمین و بین مردم عادی دارد و همچنین عشق زمینی نیز پیدا می‌کند که این موضوع در اقتباس سینمایی و لایو اکشن آن نیز قرار است رخ دهد. 

فیلم The Eternals برای اکران در تاریخ ۶ نوامبر ۲۰۲۰ (۱۶ آبان ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. کلوئی ژائو، کارگردان فیلم The Rider (سوارکار)، وظیفه کارگردانی فیلم اترنالز را بر عهده داردریچارد مدن، آنجلینا جولی، جما چان، کمیل نانجیانی، سلما هایک، لورن ریدلوف، برایان تایری هنری، لیا مک‌هیو، دان لی، بری کیوگن و کیت هرینگتون، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Eternals حضور دارند و به‌ایفای نقش خواهند پرداخت.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده