نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۶ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۷

مذاکره سلما هایک با مارول برای حضور در فیلم The Eternals

مارول استودیو در حال مذاکره با سلما هایک، بازیگر نامزد دریافت یک جایزه اسکار، برای حضور در فیلم The Eternals است.

فیلم The Eternals (اترنالز) یکی از فیلم‌های فاز چهارم دنیای سینمایی مارول است که فیلمبرداری و تولید آن برای آغاز در تابستان امسال برنامه‌ریزی شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری ممکن است به جمع بازیگران این فیلم پر ستاره اضافه شود. طبق خبری که TheWrap منتشر کرده، سلما هایک، بازیگر نامزد دریافت یک جایزه اسکار برای بازی در فیلم Frida (فریدا)، در حال انجام مذاکره با مارول استودیو برای حضور در این فیلم ابرقهرمانی که اتفاقات آن در دنیای کهکشانی مارول جریان دارد، است. اطلاعاتی از نقش احتمالی هایک منتشر نشده، اما هالیوود ریپورتر می‌گوید که مذاکرات هنوز در مراحل اولیه خود قرار دارد و تا توافق و امضای قرارداد همکاری با این بازیگر ۵۲ ساله، راه زیادی باقی مانده است. ریچارد مدن، آنجلینا جولی، کمیل نانجیانی و ما دونگ-سیوک، از جمله بازیگرانی هستند که گفته می‌شود قرار است در فیلم The Eternals نقش آفرینی کنند.

علاوه بر این، چند منبع به هالیوود ریپورتر گفته‌اند که فیلم The Eternals احتمالا داستان ایکاریس با بازی مدن و سرسی با بازی جولی را که از جمله نسل متولد شده اترنالز هستند، دنبال خواهد کرد که A'lars، پدر تانوس نیز یکی از این شخصیت‌ها است. کلوئی ژائو، کارگردان فیلم The Rider (سوارکار)، وظیفه کارگردانی فیلم The Eternals را بر عهده خواهد داشتمتیو کی. فریپو و رایان فریپو ملقب به برادران فریپو، وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارند. طبق توصیفات منتشر شده از فیلم، تمرکز این فیلم روی گروهی از موجوداتی با قدرت فوق‌العاده و نزدیک به جاودانگی به‌نام Eternals است و آن‌ها که توسط یک نژاد بیگانه به‌نام سلستيالز (Celestials) خلق شده‌اند، بیشتر وظیفه دارند تا با گروه Deviants که گروه رقیب و دشمن Celestials است، مبارزه کنند.

هنوز تاریخی برای اکران فیلم The Eternals اعلام نشده، اما انتظار می‌رود که این فیلم در سال ۲۰۲۰ اکران شود. فیلم Limited Partners، فیلم Molly، فیلم Bliss و فیلم The Hitman’s Wife’s Bodyguard (بادیگارد همسر آدمکش) از جمله کارهای بعدی هایک خواهند بود که طی امسال و سال ۲۰۲۰ اکران خواهند شد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده