نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۹

از شهر باستانی بابل تا تصاویر جدید از معبد خدایان و سرسی در پشت صحنه فیلم The Eternals

به‌تازگی تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید فیلم The Eternals منتشر شده که حاوی نکات جالبی است.

مدتی می‌شود که مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم The Eternals (اترنالز) در استودیوی فیلمسازی پاین‌وود در بریتانیا آغاز شده و مدتی پیش نیز تصاویری از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید این فیلم مورد انتظار در دنیای سینمایی مارول منتشر شده بود که در آن آنجلینا جولی، بازیگر نقش تینا با لباسی سفید رنگ حضور داشت. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلمبردرای و تولید فیلم اترنالز منتشر شده است. به‌تازگی تصاویری از پشت صحنه فیلم The Eternals منتشر شده که نشان می‌دهد تیم تولید در حال ساخت بخش‌هایی از شهر باستانی بابل هستند. شهر بابل در دنیای کامیک به‌عنوان اولین امپراطوری‌ خدایان شناخته می‌شود. در کامیک Book of the Vishanti، در حدود ۲۵۰۰ سال قبل تینا با کرو (Kro) که یک Deviant است، مواجه می‌شود و درحالی‌که او فرصت قتلش را داشت، تصمیم گرفت که این کار را انجام ندهد و با گذشت سال‌ها هر دو به هم نزدیک‌تر شدند. حال باید دید که شاهد چنین داستانی نیز در فیلم خواهیم بود یا خیر. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

پشت صحنه شهر بابل در فیلم The Eternals

علاوه‌بر این، تصاویر دیگری نیز از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید فیلم The Eternals منتشر شده که در یک گروه دیگر از تصاویر پشت صحنه ساخت بخش‌هایی از فیلم، شاهد تکمیل کار معبد خدایان هستیم. حال این مکان آماده فیلم‌برداری است و احتمالا به‌زودی شاهد شروع فیلم‌برداری در این بخش نیز خواهیم بود. درکنار این تصاویر، دو تصویر عجیب دیگر هم از پشت صحنه فیلم‌برداری فیلم اترنالز منتشر شده که در این تصاویر جما چان، بازیگر نقش سرسی در پشت صحنه فیلم‌برداری فیلم با ظاهری امروزی حضور دارد. اگرچه به‌نظر می‌رسد او در حال استراحت است، اما آیا این دو تصویر تایید می‌کند که بخش‌هایی از فیلم در زمان حال هم جریان خواهد داشت؟ شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را نیز مشاهده کنید:

معبد خدایان در فیلم The Eternals

معبد خدایان در فیلم The Eternals

فیلم The Eternals به‌کارگردانی کلوئی ژائو، برای اکران در تاریخ ۶ نوامبر ۲۰۲۰ (۱۶ آبان ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. ریچارد مدن، آنجلینا جولی، جما چان، کمیل نانجیانی، سلما هایک، لورن ریدلوف، برایان تایری هنری، لیا مک‌هیو، دان لی، بری کیوگن و کیت هرینگتون، از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده