نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۷

کارگردان فیلم The Eternals مشخص شد

طبق خبرهای منتشر شده، مارول استودیو به‌تازگی کارگردان فیلم The Eternals (ابدی‌ها) را انتخاب و استخدام کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کارگردان فیلم The Eternals مشخص و اعلام شده است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپوتر منتشر کرده، مارول استودیو کلوئی ژائو را برای کارگردانی این فیلم استخدام کرده است. متیو کی. فریپو و رایان فریپو که به برادران فریپو نیز شهرت دارند، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم The Eternals را بر عهده خواهند داشت و طبق توصیفات منتشر شده از فیلم، تمرکز این فیلم روی گروهی از موجوداتی با قدرت فوق العاده و نزدیک به جاودگانی به‌نام Eternals است و آن‌ها که توسط یک نژاد بیگانه به‌نام سلستيالز (Celestials) خلق شده‌اند، بیشتر وظیفه دارند تا با گروه Deviants که گروه رقیب و دشمن Celestials است، مبارزه کنند. این گزارش همچنین تایید می‌کند که ایکاریس (Ikaris) که مردی با قدرت و انرژی کیهانی است، شخصیت اصلی فیلم The Eternals خواهد بود و سرسی (Sersi) دیگر شخصیت اصلی فیلم است که در حال زندگی در میان انسان‌ها است.

 Chloe Zhao

ژائو که یک کارگردان مستقل است، بیشتر برای کارگردانی فیلم‌های تحسین شده‌ای چون فیلم The Rider (سوارکار) و فیلم Songs My Brothers Taught Me شناخته شده است. ژائو یکی از گزینه‌های کارگردانی فیلم Black Widow (بلک ویدو) نیز بوده است. کیت شورتلند، کارگردان فیلم Somersault (پشتک)، وظیفه کارگردانی این فیلم را در نهایت بر عهده گرفت. نیکول کسل، کارگردانی قسمت آزمایشی (پایلوت) سریال Watchmen (واچمن) و سریال The Leftovers (بازماندگان)، به‌همراه تراویس نایت، کارگردان انیمیشن Kubo and the Two Strings (کوبو و دو تار) و فیلم Bumblebee (بامبل‌بی) و سیرو گرا و کریستینا گالگو، کارگردان‌های فیلم Birds of Passage، دیگر گزینه‌های اصلی مارول برای کارگردانی فیلم The Eternals بوده‌اند.

هنوز تاریخی برای اکران و فیلمبرداری فیلم The Eternals اعلام نشده است و مشخص نیست که چه بازیگرانی قرار است در این فیلم به ایفای نقش بپردازند که احتمالا به‌زودی روند استخدام بازیگر این فیلم آغاز خواهد شد. مارول استودیو هنوز ساخت فیلم The Eternals را رسما تایید نکرده است و این فیلم احتمالا با دیگر فیلم‌های فاز چهارم دنیای سینمایی مارول معرفی خواهد شد.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده