نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۸

مذاکره ریچارد مدن برای حضور در فیلم The Eternals

ریچارد مدن، بازیگر سریال Game of Thrones، در حال انجام مذاکره با مارول استودیو برای حضور و بازی در یک نقش مهم در فیلم The Eternals است.

فیلم The Eternals (اترنالز) یکی از فیلم‌های فاز چهارم دنیای سینمایی مارول است که فیلمبرداری و تولید آن برای آغاز در تابستان امسال برنامه‌ریزی شده است. کلوئی ژائو، کارگردان فیلم The Rider (سوارکار)، وظیفه کارگردانی فیلم The Eternals را بر عهده خواهد داشتمتیو کی. فریپو و رایان فریپو ملقب به برادران فریپو، وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارند و تاکنون حضور آنجلینا جولی، کمیل نانجیانی و ما دونگ-سیوک، در این فیلم تایید و اعلام شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری قرار است برای بازی در یک نقش بسیار مهم به جمع بازیگران فیلم The Eternals اضافه شود. ریچارد مدن، بازیگر سابق سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت)، در حال انجام مذاکره با مارول استودیو برای حضور در این فیلم ابرقهرمانی که اتفاقات آن در دنیای کهکشانی مارول جریان دارد، است.

Eternals

مدن قرار است نقش شخصیت ایکاریس (Ikaris)، یکی از عضوهای انسانی و پر قدرت اترنالز را بازی کند. پیش از این نیز مشخص شده بود که آنجلینا جولی نقش سرسی را در فیلم The Eternals بر عهده دارد و تاکنون اطلاعاتی از نقش دیگر بازیگران این فیلم منتشر نشده است. اعضای اترنالز از نژاد‌های یونانی، رومی، نورس و دیگر نژادهای فضایی دنیای کامیک مارول تشکیل شده است. مدن بیشتر برای بازی در نقش راب استارک در سه فصل اول سریال Game of Thrones شناخته می‌شود که در طول سال‌های اخیر خوش درخشیده و محبوبیت زیادی در بین استودیوهای هالیوودی پیدا کرده است. مدن در طول سال‌های اخیر در فیلم Cinderella (سیندرلا) و سریال Bodyguard (بادیگارد) که برای آن جایزه گلدن گلوب دریافت کرده، به ایفای نقش پرداخته و فیلم Rocketman (راکت من) جدیدترین فیلم او است که کمتر از یک ماه دیگر اکران خواهد شد. مدن اکنون در پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فیلم 1917 حضور دارد.

هنوز تاریخی برای اکران فیلم The Eternals اعلام نشده، اما انتظار می‌رود که این فیلم در سال ۲۰۲۰ اکران شود.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده