نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

بازیگر فیلم Train to Busan به جمع بازیگران فیلم The Eternals پیوست

ما دونگ-سیوک، بازیگر فیلم Train to Busan، جدیدترین بازیگری است که به جمع بازیگران فیلم The Eternals اضافه شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سومین بازیگر فیلم The Eternals (اترنالز) انتخاب و مشخص شده است. طبق خبری که دوارپ منتشر کرده، ما دونگ-سیوک، بازیگر فیلم‌هایی چون فیلم Train to Busan (قطار بوسان)، فیلم The Outlaws و فیلم The Neighbor، پس از توافق با مارول استودیو به جمع بازیگران این فیلم ابرقهرمانی اضافه شده است. بااین‌حال، اطلاعاتی از نقش او در این فیلم در دسترس نیست. علاوه‌بر دونگ سیوک، در فیلم The Eternals احتمالا شاهد حضور آنجلینا جولی و کمیل نانجیانی نیز خواهیم بود که جولی قرار است نقش سرسی را بازی کند که به زندگی در زمین علاقه دارد و حتی در یک دوره عضو انتقام جویان شده بود، اما اطلاعاتی از نقش نانجیانی در این فیلم در دسترس نیست.

کلوئی ژائو، کارگردان فیلم The Rider (سوارکار)، وظیفه کارگردانی فیلم The Eternals را بر عهده خواهد داشت. متیو کی. فریپو و رایان فریپو ملقب به برادران فریپو، وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارند و طبق اطلاعات منتشر شده، آن‌ها برای نوشتن فیلمنامه این فیلم از دو نسخه متفاوت کامیک این مجموعه که توسط جک کربی و نیل گیمن نوشته شده، الهام گرفته‌اند.

در حال حاضر فیلم The Eternals تاریخ اکرانی ندارد و پیش‌بینی می‌شود که این فیلم در اواخر سال ۲۰۲۰ یا اوایل سال ۲۰۲۱ اکران شود. طبق توصیفات منتشر شده از فیلم، تمرکز این فیلم روی گروهی از موجوداتی با قدرت فوق‌العاده و نزدیک به جاودگانی به‌نام Eternals است و آن‌ها که توسط یک نژاد بیگانه به‌نام سلستيالز (Celestials) خلق شده‌اند، بیشتر وظیفه دارند تا با گروه Deviants که گروه رقیب و دشمن Celestials است، مبارزه کنند.

اطلاعات زیادی از فاز چهارم دنیای سینمایی مارول در دسترس نیست و تا پس از اکران فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) و فیلم Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه)، شاهد رونمایی از آن نخواهیم بود. بااین‌حال، از هم‌اکنون ساخت فیلم‌هایی چون فیلم Black Widow (بلک ویدو) و فیلم Shang-Chi (شانگ چی) و مشخص شده که انتظار می‌رود طی سال‌های ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۱ شاهد تولید و اکران این فیلم‌ها باشیم. فیلم‌برداری و تولید فیلم The Eternals از تابستان امسال آغاز خواهد شد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده