نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۲

مذاکره کمیل نانجیانی با مارول برای حضور در فیلم The Eternals؛ مشخص شدن نقش آنجلینا جولی

مارول استودیو در حال انجام مذاکرات نهایی با کمیل نانجیانی در فیلم The Eternals است و اطلاعاتی از نقش آنجلینا جولی نیز منتشر شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که دومین بازیگر فیلم The Eternals (اترنالز) مشخص شده و اطلاعاتی از نقش آنجلینا جولی در این فیلم نیز منتشر شده است. کمیل نانجیانی، کمدین و بازیگر نامزد جایزه اسکار، در حال انجام مذاکره با مارول استودیو برای حضور در این فیلم ابرقهرمانی است. او یکی از دو بازیگری است که به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده و قرار است شاهد نقش آفرینی آن در فیلم The Eternals باشیم. پیش از این، آنجلینا جولی اولین بازیگری بود که برای حضور در این فیلم مذاکرات نهایی خود را آغاز کرد و حال گفته می‌شود که حضور جولی در فیلم The Eternals قطعی شده و او قرار است نقش شخصیت سرسی، یکی از شخصیت‌های اصلی مجموعه اترنالز را بازی کند که این شخصیت دوست دارد تا بین انسان‌ها زندگی کند. فیلمبرداری و تولید این فیلم قرار است طی امسال انجام شود.

آنجلینا جولی

با این حال، اکنون اطلاعاتی از نقش نانجیانی در فیلم The Eternals در دسترس نیست و مارول نیز در مورد این خبر واکنشی را نشان نداده است. کلوئی ژائو، کارگردان فیلم The Rider (سوارکار)، وظیفه کارگردانی فیلم The Eternals را بر عهده خواهد داشتمتیو کی. فریپو و رایان فریپو ملقب به برادران فریپو، وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارند و طبق اطلاعات منتشر شده، آن‌ها برای نوشتن فیلمنامه این فیلم از دو نسخه متفاوت کامیک این مجموعه که توسط جک کربی و نیل گیمن نوشته شده، الهام گرفته‌اند. در حال حاضر فیلم The Eternals تاریخ اکرانی ندارد و پیش‌بینی می‌شود که این فیلم در اواخر سال ۲۰۲۰ یا اوایل سال ۲۰۲۱ اکران شود. انتظار می‌رود طی هفته‌های آینده شاهد استخدام بازیگران بیشتری به خصوص استخدام بازیگر نقش ایکاریس که شخصیت اصلی مجموعه اترنالز است، باشیم.

نانجیانی بیشتر برای بازی در سریال Silicon Valley (دره سیلیکون) شناخته می‌شود و در یک قسمت از ریبوت سریال The Twilight Zone (توایلایت زون) نیز به ایفای نقش پرداخته است. نانجیانی برای نوشتن فیلمنامه فیلم The Big Sick (بیمار بزرگ) که در آن بازی نیز کرده، نامزد دریافت جایزه اسکار نیز شده بود. فیلم Stuber، فیلم Men in Black International (مردان سیاه‌پوش بین‌المللی) به‌عنوان صداپیشه و فیلم The Voyage of Doctor Dolittle (سفرهای دکتر دولیتل) به‌عنوان صداپیشه، از جمله کارهای بعدی نانجیانی خواهند بود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده