// پنجشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

کاراکتر تری بوگارد برای Super Smash Bros. Ultimate معرفی شد

در جریان رویداد نینتندو دایرکت، کاراکتر تری بوگارد از بازی Fatal Fury برای بازی Super Smash Bros Ultimate معرفی شد.

چندی پیش بود که شایعاتی منتشر شد از اینکه یکی از کاراکترهای سری بازی‌های شرکت SNK به‌عنوان بسته الحاقی برای Super Smash Bros Ultimate عرضه می‌شوند. عده‌ای اعلام کرده بودند که تری بوگارد، یکی از محبوب‌ترین کاراکترهای Fatal Fury و The King of Fighters، شخصی است که در دسترس قرار می‌گیرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی و رویداد نینتندو دایرکت، مشخص شد که تری بوگارد به‌عنوان بسته الحاقی برای سوپر اسمش برادرز آلتیمیت عرضه می‌شود. همچنین یک تریلر هم برای معرفی این شخصیت منتشر شده است که متاسفانه گیم‌پلی تری بوگارد را نشان نمی‌‌دهد، اما در انتهای ویدیو گفته می‌شود که کاربران در ماه نوامبر (اواسط آبان ماه/اوایل آذر ماه) می‌توانند منتظر عرضه تری بوگارد باشند. این در حالی است که نینتندو هم اعلام کرده است پس از عرضه پنج کاراکتر اولیه سیزن‌پس بازی، شخصیت‌های بیشتری برای Super Smash Bros. Ultimate عرضه خواهد شد تا کاربران تجربه‌ی کامل‌تری را کسب کنند.

در ادامه می‌توانید تریلر معرفی تری بوگارد از بازی Fatal Fury را برای سوپر اسمش برادرز در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Super Smash Bros. Ultimate توانست از زومجی نمره ۹.۵ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

بازی Super Smash Bros Ultimate با داشتن فهرستی طولانی از کاراکترها، استیج‌ها و موسیقی‌های متنوع از تاریخ بازی‌های ویدویی نه تنها توانست طرفداران قدیمی این بازی مبارزه‌ای را راضی نگه دارد بلکه با بخش داستانی World of Light ثابت کرد که می‌تواند هر نوع کاربر با سلیقه‌های مختلف را به خود جذب کند. مکانیزم‌های جدید در حالی که ساختار قدیمی و ساده خود را حفظ کرده‌اند اما باز با این حال کاربران را با یک بازی رقابتی بسیار جدی روبرو می‌کنند. بازی با اینکه در بخش آنلاین عملکرد قابل قبولی دارد اما باز در برخی مواقع شاید در رقابت‌های بسیار جدی شاهد تاخیر در حرکات کاراکترها باشیم.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده