// شنبه, ۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

تریلر جدید بازی Apex Legends میدان نبرد در یک سیاره جدید را نشان می‌دهد

جدیدترین تریلری که از فصل سوم بازی Apex Legends منتشر شده است، میدان نبرد را در یک سیاره‌ی جدید نشان می‌دهد.

فصل سوم بازی Apex Legends به‌سرعت در حال تبدیل شدن به بزرگ‌ترین فصلی است که توسط استودیو ریسپاون برای این بازی بتل رویال ساخته شده است. حالا و طبق جدیدترین اخبار بازی، تریلری جدید از Apex Legends منتشر شده است که اولین نقشه فصل سوم را نشان می‌دهد؛ جایی که بازیکنان قرار است به‌زودی به آنجا سفر کنند.

سیاره جدید به نظر می‌رسد که از تنوع بیشتری نسبت به محیط پیشین برخوردار باشد. همان‌طور که در تریلر نیز مشاهده می‌کنید، هنگامی که بازیکنان وارد میدان نبرد می‌شوند، سازه‌های عظیمی از دل زمین یخ‌زده بیرون می‌‌آیند و میزبان نبرد آن‌ها می‌شوند. سپس شخصیت Wattson را می‌بینید که در یک منطقه پوشیده از مواد مذاب فرود می‌‌آید. این نقشه جدید که Meltdown نام دارد، به‌گفته‌ی استودیو Respawn Entertainment محیطی است که پوشیده از یخ و گدازه است. تریلر فصل سوم بازی Apex Legends را می‌توانید از طریق یوتیوب مشاهده کنید.

همان‌طور که در تریلر نیز قابل مشاهده است، ریسپاون تلاش می‌کند تا نقشه جدید نسبت به مورد قبلی از تنوع بیشتری برخوردار باشد یا در یک کلام رنگارنگ‌تر به‌نظر برسد. عبارت یخ و آتش هم اشاره به دو منطقه دارد که کاملا با یکدیگر متفاوت هستند و هم‌زمان در یک نقشه قرار دارند. در پایان تریلر دو شخصیت Crypto و Mirage را می‌بینیم که روی یک قطار در حال حرکت قرار دارند که شاید به نظر شما تنها یک جلوه‌ی جذاب برای ساخت تریلر باشد، اما این‌طور نیست و این وسیله‌ی متحرک که در حین بازی بارها و بارها نقشه را دور می‌زند در آن قرار داده شده است که تنوع آن را بالاتر ببرد.

بازی Apex Legends

وجود این قطار می‌تواند کمک‌های زیادی به بازیکنان کند و باعث شود در مواقع اضطراری روی آن سوار شوند و فرار کنند، یا از آن برای غافل‌گیر کردن حریفان استفاده کنند. همچنین یک سلاح جدید و قدرتمند نیز در آخر تریلر دیده می‌شود که برای بازیکنان ماهر و سطح بالا پیشنهاد می‌شود. فصل سوم بازی Apex Legends قرار است تا چند روز دیگر رسما کار خود را آغاز کند. در راستای سایر اخبار مرتبط با این بازی پیش‌تر در زومجی تریلر معرفی شخصیت جدید بازی را با نام Crypto مشاهده کردید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده