// جمعه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

کاراکتر جدید Apex Legends با نام کریپتو در تریلر داستانی این بازی معرفی شد

استودیو ریسپاون، حضور کاراکتر کریپتو در بازی Apex Legends را با انتشار یک تریلر داستانی تأیید کرد که در ۹ مهر ماه در دسترس قرار می‌گیرد.

از زمان عرضه آخرین کاراکتر بازی Apex Legends، کاراکترهای بازی متوجه حضور یک شخصیت مرموز در بازی شدند. در ادامه شایعاتی به گوش می‌رسید که نام این کاراکتر کریپتو است. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، استودیو ریسپاون (Respawn Entertainment) با انتشار یک تریلر سینمایی، کاراکتر کریپتو را معرفی کرد. همچنین مشخص شده است که کریپتو با آغاز فصل سوم ایپکس لجندز در تاریخ ۹ مهر ماه (یک اکتبر) در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

در جریان تریلر داستانی یازدهمین کاراکتر Apex Legends، شاهد پیش‌زمینه داستانی کریپتو هستیم. کریپتو به‌واسطه میلا الکساندر سعی دارد به یک پروتوکل امنیتی King's Canyon دسترسی پیدا کند. پس از اینکه از دستگاه هک میلا کمک می‌گیرد، متوجه الگوریتمی می‌شوند که پیش‌بینی می‌کند چه کسی برنده بعدی Apex Games خواهد بود. در ادامه میلا از کریپتو می‌خواهد که از این الگوریتم‌ها برای شرط‌بندی‌های آینده استفاده کنند و با به جیب زدن پول بیشتر، زندگی بهتری را برای خود فراهم کنند، اما کریپتو مخالف این کار است؛ زیرا معتقد است که انجام این کار خطرات مختلفی را به‌دنبال دارد.

پس از این گفت‌وگو کریپتو مشغول استراحت می‌شود و میلا پس از خارج شدن از خانه و برگشت دوباره، الگوریتم را می‌دزدد. در انتها کریپتو از خواب بیدار می‌شود و متوجه خبر کشته شدن میلا می‌شود. مشکل از جایی شروع می‌شود که در اخبار اعلام شده کریپتو متهم به این کار می‌شود و وی با فرار از خانه، جان خود را نجات می‌دهد. با شروع فصل سوم ایپکس لجندز، کریپتو تنها محتوای بازی نخواهد بود و شاهد اضافه شدن بتل پس جدید بازی با نام Meltdown هستیم که بیش از ۱۰۰ چالش مختلف را به Apex Legends اضافه می‌کند.

در انتها مشخص شده که Charge Rifle به مسابقات رنکد بازی اضافه خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از کریپتو را در یوتیوب تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

تماشا از یوتیوب


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده