// شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۶

گروه بندی و زمان مسابقات ESL One: New York 2019 بازی CS:GO

زمان برگزاری مسابقات ESL One: New York 2019 بازی Counter Strike: Global Offensive و گروه‌بندی تیم‌ها در اولین مرحله از مسابقات مشخص و منتشر شد.

مرحله اصلی مسابقات ESL One: New York 2019 بازی Counter Strike: Global Offensive از روز پنج‌شنبه، ۴ مهر ماه شروع خواهد شد. این رویداد با مجموع جوایز ۲۰۰ هزار دلار میزبان هشت تیم برتر جهان در بازی کانتر استرایک خواهد بود. مرحله اصلی مسابقات ESL One قرار است در سالن بارکلیز سنتر شهر نیویورک که قادر به میزبانی از ۱۹ هزار تماشاچی است پیگیری شود.

با توجه به حضور تیم‌های Astralis و Team Liquid در این رویداد، انتظار می‌رود که شاهد رقابت‌های خوبی باشیم. هر دو تیم به دنبال کسب رتبه اول رنکینگ تیم‌های کانتر استرایک هستند که با قدرت‌نمایی اخیر تیم Astralis در مسابقات StarLadder Berlin Major 2019 و حذف تیم Liquid قبل از رسیدن به فینال شاید این بهترین فرصت برای نماینده آمریکا باشد که انتقام خود را بگیرد.

گروه‌بندی مرحله اول مسابقات ESL One

گروه Aگروه B
ENCEAstralis
eUnitedNRG Esports
Team LiquidFaZe Clan
G2 EsportsOpTic Gaming

مرحله اصلی مسابقات ESL One: New York 2019 از دو مرحله تشکیل شده است. در مرحله اول تیم‌ها در دو گروه چهار تیمه قرار می‌گیرند و با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. تمامی بازی‌های مرحله اول به صورت best-of-three پیگیری می‌شود و در نهایت دو تیم برتر هر گروه به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات راه پیدا می‌کنند و تیم‌های سوم و چهارم نیز از دور مسابقات حذف خواهند شد. مرحله دوم مسابقات به صورت تک حذفی برگزار می‌شود. بازی‌های نیمه‌نهایی به صورت BO3 و بازی فینال به صورت BO5 پیگیری می‌شوند.

علاقه‌مندان به دیدن رقابت‌ها می‌توانند از ساعت ۱۸:۳۰ روز پنج‌شنبه، ۴ مهر ماه از طریق کانال esl_csgo در توییچ یا کانال ESLCS در یوتیوب تمامی بازی‌ها را به صورت زنده دنبال کنند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده