نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۶

مسابقات The International 10 در استکهلم سوئد برگزار می‌شود

کمپانی ولو در طول برگزاری دیدارهای روز نهایی مرحله‌ی اصلی مسابقات The International 9 بازی Dota 2 از برگزاری مسابقات اینترنشنال سال آینده در استکهلم، پایتخت کشور سوئد خبر داد.

درست پیش از برگزاری فینال مسابقات The International 9 مابین تیم‌های OG و Team Liquid، کمپانی ولو یک ویدیو از لحظات قهرمانی تیم‌ها در رویداد اینترنشنال سال‌های گذشته برای طرفداران به نمایش درآورد. تمام آن هایپِ طرفداران نهایتا به اعلام اطلاعیه‌ی برگزاری مسابقات The International 10 در شهر استکهلم، پایتخت کشور سوئد منتهی شد. استکهلم در واقع محل برگزاری برخی از مسابقه‌های اروپایی اصلی بازی Dota 2 به حساب می‌اید که به رشد آن و تبدیل شدن به چیزی که این روزها شاهدش هستیم، کمک شایانی کرده است. برگزاری یک اینترنشنال دیگر در خارج از خاک امریکا نشان می‌دهد که کمپانی ولو برای تمام طرفداران بازی در سراسر جهان ارزش قائل است. بر این اساس، پس از اولین اینترنشنال که در شهر کُلن واقع در آلمان برگزار شد، استکهلم نخستین اینترنشنال را در اروپا میزبانی می‌کند.

دانلود از وب‌سایت آپارات

از مدت‌ها پیش اروپا به عنوان یکی از قدرتمندترین مناطق محسوب می‌شود که سه فصل گذشته به خوبی این ادعا را اثبات می‌کند. دو قهرمان آخر مسابقات اینترنشنال یعنی OG و Team Liquid هر دو از منطقه اروپا بوده‌اند و این بدان معنا است که این منطقه با احتساب سال جاری، سه فصل پیاپی قهرمانی مسابقات اینترنشنال را به دست آورده است. مسابقات اینترنشنال سال آینده دهمین دوره از بزرگ‌ترین تورنمنت ورزش های الکترونیک خواهد بود و پس از عبور مبلغ جایزه مسابقات اینترنشنال امسال از مرز ۳۴ میلیون دلار، انتظار از مسابقات سال آینده حتی بیشتر از قبل هم شده است.

امسال نیز به مانند سال‌های گذشته با پوشش تمام اخبار و نتایج مسابقات اینترنشنال ۲۰۱۹ در وب‌سایت زومجی با شما همراه خواهیم بود و شما می‌توانید با مراجعه به صفحه اختصاصی این تورنمنت از آخرین اخبار مرتبط با آن مطلع شوید.


منبع DOT ESPORTS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده