نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۱

قهرمان جدید بازی Dota 2 با نام Snapfire معرفی شد

کمپانی ولو در جریان مرحله اصلی مسابقات اینترنشنال سال 2019 از قهرمان جدیدی با نام اسنپ‌فایر برای بازی Dota 2 رونمایی کرد که طرفداران نباید زمان زیادی را برای راه‌یابی آن به بازی منتظر بمانند.

کمپانی ولو سال گذشته دو قهرمان تازه با نام گریم استروک و مارس را برای بازی Dota 2 معرفی کرد و یکی از آن‌ها را بلافاصله و دیگری را در فصل زمستان در دسترس بازیکنان قرار داد. حال در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این کمپانی در جریان برگزاری دیدارهای روز چهارم مرحله اصلی مسابقات اینترنشنال 9 با انتشار یک انیمیشن کوتاه و زیبا از قهرمان جدیدی با نام Snapfire رونمایی کرده است که در پاییز سال جاری به بازی راه خواهد یافت. اسنپ‌فایر یک زنِ گابلین سالخوردهِ اژدهاسوار و آتش‌افکن است که در تریلری که برای معرفی آن شاهد بودیم، به مبارزه با هیروهای Timbersaw و Batrider می‌پردازد و کلوچه‌های خود را از دست این سارقان بدجنس نجات می‌دهد. با اینکه هیچ اطلاعاتی از مهارت‌های واقعی Snapfire در بازی منتشر نشده است، اما انتظار داریم که با یک هیروی دورزنِ سوار بر اژدها که دارای مجموعه‌ای از مهارت‌های هیجان‌انگیز است، طرف باشیم. شما می‌توانید تریلر معرفی کاراکتر اسنپ‌فایر را در ادامه مشاهده کنید.

دانلود از وب‌سایت آپارات

مرحله اصلی مسابقات اینترنشنال سال ۲۰۱۹ از تاریخ بیست‌ونهم مرداد آغاز شد و پس از شش روز رقابت مهیج و تماشایی تیم‌ها برای کسب عنوان قهرمانی نهایتا در تاریخ سوم شهریور به پایان می‌رسد. پس از پایان روز چهارم مرحله اصلی، تعداد تیم‌های حاضر در این تورنمنت به پنج تیم کاهش خواهد یافت و بر این اساس در روز‌های باقیمانده شاهد دیدارهای کم‌نظیری از تیم‌ها خواهیم بود که به‌هیچ‌وجه نباید آن‌ها را از دست داد.

امسال نیز به مانند سال‌های گذشته با پوشش تمام اخبار و نتایج مسابقات اینترنشنال ۲۰۱۹ در وب‌سایت زومجی با شما همراه خواهیم بود و شما می‌توانید با مراجعه به صفحه اختصاصی این تورنمنت از آخرین اخبار مرتبط با آن مطلع شوید.


منبع JoinDota
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده