نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۵

بازی های SNES ظاهرا برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شوند

با تصویر فاش شده از کنترلر نینتندو SNES برای سوییچ، به‌نظر می‌رسد کم‌کم باید منتظر تجربه بازی‌های کلاسیک این کنسول روی سرویس آنلاین نینتندو سوییچ باشیم. با زومجی و ادامه خبر همراه باشید.

یکی از ویژگی‌های اصلی سرویس آنلاین نینتندو سوییچ، انتشار و عرضه بازی‌های خاطره‌انگیز کنسول‌های کلاسیک نینتندو توسط آن است. نینتندو همواره در بازه‌های زمانی متفاوت، آثار ساخته شده کنسول NES یا همان فامیکام را برای مشترکین این سرویس منتشر کرده است. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، حتما اطلاع دارید که چندی پیش شونتارو فوروکاوا، رئیس نینتندو، در واکنش به احتمال عرضه بازی‌های کنسول‌هایی چون گیم کیوب و نینتندو 64 در آینده ابراز امیدواری کرد. حال به‌نظر می‌رسد نینتندو در حال تولید کنترلر‌های کنسول محبوب SNES برای سوییچ است تا بیش از پیش احتمال عرضه بازی‌های آن برای دارندگان سرویس آنلاین سوییچ قوت بگیرد.

سال گذشته نینتندو به‌صورت رسمی کنترلر‌های کنسول NES خود را برای سوییچ تولید و عرضه کرد؛ این اقدام آنها باعث شد موجی از بازی‌های NES در دسترس کاربران نینتندو سوییچ قرار بگیرد. در همین رابطه به‌تازگی اسناد و تصاویر محرمانه‌ای از نینتندو در سایت کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) دیده شده که نشان‌دهنده کنترلر SNES است. با‌توجه به‌اینکه تصویر منتشرشده پشت آن را نشان می‌دهد، اما به‌نظر می‌رسد، قرار است از بلوتوث پشتیبانی کند. باتوجه به‌سابقه نینتندو، حتما دلیلی منطقی پشت این کار بوده است که احتمالا چیزی جز عرضه بازی‌هایی که با آن کنترلرها هماهنگ باشند، نیست.

NES Controller

با توجه به تعداد زیاد بازی‌های جذاب کنسول SNES، می‌توان امیدوار بود که به زودی تمام آنها روی کنسول هیبریدی نینتندو نیز در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد.

به‌نظر شما دلیل عرضه کنترلر SNES برای سوییچ چیست؟ آیا باید منتظر بازی‌های این کنسول کلاسیک در آینده برای سوییچ باشیم؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده