// شنبه, ۸ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

احتمال انتشار بازی های سایر کنسول های قدیمی نینتندو برای سرویس آنلاین نینتندو سوییچ

باتوجه‌به گفته‌های نینتندو، احتمال دارد در آینده شاهد عرضه بازی‌های گیم‌ کیوب و نینتندو 64 برای سرویس آنلاین نینتندو سوییچ باشیم.

بزرگ‌ترین و اصلی‌ترین نقدی که به سرویس آنلاین نینتندو سوییچ وارد است، محدود بودن بازی‌های رایگان این سرویس به کنسول NES یا همان فامیکام است. بااین‌حال کاربران همچنان انتظار دارند که در آینده بازی‌های سایر کنسول‌های کلاسیک نینتندو هم در دسترس قرار بگیرد. طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت نینتندو در نشست سالانه سهامداران خود اعلام کرده است که همچنان ایده عرضه بازی‌های سایر کنسول‌های نینتندو برقرار است.

در طول این جلسه از شونتارو فوروکاوا، رئیس نینتندو، پرسیده شد که آیا احتمال دارد در آینده شاهد عرضه بازی‌های گیم کیوب و نینتندو 64 برای سرویس آنلاین نینتندو سوییچ باشیم؟ وی در پاسخ به این سوال اعلام کرد:

در جایگاه فعلی نمی‌توانیم در مورد آینده سایر بازی‌های کنسول‌های کلاسیک سخن بگوییم، اما در حال فکر کردن برای گسترش دادن سرویس آنلاین نیتنندو در این بخش هستیم که در حال حاضر تنها بازی‌های فامیکام را در دسترس قرار می‌دهد. همچنین می‌دانیم که نظراتی حول عرضه سایر بازی‌های کلاسیک هم وجود دارد.

این گفته مورد خاصی را به‌صورت ۱۰۰ درصد تایید نمی‌کند، اما نشان می‌دهد که نینتندو از خواسته‌های کاربران خود برای تجربه‌ی بازی‌های کلاسیک، آگاه است. سرویس آنلاین نینتندو سوییچ طبق آخرین آمار منتشر شده ۹.۸ میلیون کاربر دارد. حال باید منتظر ماند و ببینیم نینتندو در آینده چه امکانات جدیدی را به این سرویس اضافه می‌کند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده