نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۱

لودینگ ۵۹: ترندهای اعصاب خرد کن، یوونتوس و قوانین eSport

در لودینگ پنجاه و نهم، سری می‌زنیم به اعصاب خردکن‌ترین ترندهای این روزهای ویدیو گیم و از قوانینی که بازیکنان eSport باید رعایت کنند،‌ می‌گوییم.

لودینگ به ایستگاه پنجاه و نهم خود رسید. در برنامه این هفته قصد داریم کمی از ترندهای اعصاب خرد کن‌ دنیای بازی‌های ویدیویی بگوییم؛ ترندهایی که سال‌های پیش وجود نداشتند و اکثرا به‌دلیل سود بیشتر سازندگان همه‌گیر شده‌اند. مواردی مانند خریدهای درون برنامه‌ای و معرفی بازی چندین سال پیش از انتشار در زمره این ترندها قرار می‌گیرند.

شاید شما هم جزو کسانی باشید که آرزوی تبدیل شدن به یک گیمر حرفه‌ای و بازی کردن در لیگ‌های معتبر eSport را در سر می‌پرورانید. اگر جزو این دسته افراد هستید، پرونده لودینگ ۵۹ را از دست ندهید؛ زیرا در این قسمت از لودینگ پرونده‌ ویژه‌ای را به قوانینی که بازیکنان eSport ملزم به رعایت کردنشان هستند، اختصاص داده‌ایم. البته اگر قصد تبدیل شدن به یک بازیکن حرفه‌ای را هم ندارید، دیدن پرونده این هفته خالی از لطف نیست؛ زیرا به مواردی بر خواهید خورد که شاید باورشان برای شما مشکل باشد!

از طرف دیگر در لودینگ ۵۹ آیتم ویژ‌ه‌ای را برای تیم یوونتوس تدارک دیده‌ایم. چندی پیش بود که مشخص شد با خریده شدن لایسنس این تیم توسط کونامی، بانوی پیر به‌صورت انحصاری در PES 2020 قرار دارد و در فیفا 20 خبری از یوونتوس نخواهد بود. در این آیتم ویژه نگاهی داریم به تاثیرات نبود یوونتوس در بازی فیفا ۲۰. 

اما لودینگ این هفته دارای بخش‌های همیشگی خود هم هست. در دماسنج این هفته به فیفا و سونی گیر می‌دهیم، در تازه‌ها با میثم همراه می‌شویم و بازی‌های جدید را فهرست می‌کنیم و در از زومجی بپرسید هم به سوالات مهم شما پاسخ می‌دهیم. با لودینگ ۵۹ همراه باشید:

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده