نویسنده: آریا بهپور
// پنجشنبه, ۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۷

پیش از ترک Ubisoft توسط جید ریموند، این کمپانی روی یک Splinter Cell جدید کار می‌کرده است

پیش از آنکه جید ریموند Ubisoft را ترک کند، این کمپانی روی یک Splinter Cell جدید کار می‌کرده است. هنوز معلوم نیست این نسخه از اسپلینتر سل که در مراحل بسیار ابتدایی تولید بوده، به چه سرنوشتی دچار شده است.

جید ریموند به عنوان یکی از زنان مطرح شاغل در صنعت بازی، سال ۲۰۱۴ بعد از مدت‌ها همکاری با یوبیسافت (Ubisoft) این کمپانی را ترک کرد و به الکترونیک آرتز (EA) پیوست و استودیو Motive را تأسیس کرد؛ البته ریموند مدتی قبل از EA هم جدا شد و هنوز اطلاعی از آینده شغلی او نداریم. ریموند که در دوران حضور در یوبی سافت روی بازی‌های مختلفی مثل Assassin's Creed و Watch Dogs کار کرده بود، اکنون در مورد نسخه جدیدی از Splinter Cell صحبت کرده که پیش از خروج از یوبیسافت در دست تولید بوده است.

ریموند در گفتگو با Game Reactor از روزهای حضور خود در یوبیسافت گفته و به این بازی جدید اسپلینتر سل هم اشاره‌ای داشته است؛ هرچند به علت جدایی از کمپانی اطلاعات زیادی از آن نمی‌دهد:

با اینکه Splinter Cell: Blacklist که من هم در ساخت آن نقش داشتم آخرین نسخه عرضه شده از این مجموعه بود، ولی یوبیسافت بعد از آن هم یک بار دیگر به سراغ اسپلینتر سل رفت.

ما طرح‌های اولیه‌ای برای بازی آماده کرده بودیم و ایده‌هایی برای آن داشتیم و می‌خواستیم بازی را بسازیم ولی از آنجایی که من دیگر در یوبیسافت حضور ندارم، نمی‌توانم بیشتر از این در مورد بازی صحبت کنم و نمی‌دانم چه کسی این طرح‌ها را به اشتراک خواهد گذاشت.

اسپلینتر سل: بلک لیست در سال ۲۰۱۳ منتشر شد و با اینکه از آن موقع بیش از پنج سال می‌گذرد، ولی بعید به نظر می‌رسد که یوبی‌سافت در آینده یک بار دیگر به سراغ ماجراهای سم فیشر نرود. اسپلینتر سل جزو بزرگ‌ترین مجموعه‌ بازی‌های این کمپانی است و همین موضوع که آن‌ها بعد از انتشار بلک لیست به فکر نسخه بعدی بوده‌اند هم نشان می‌دهد که می‌توانیم یک روز منتظر نسخه جدیدی از آن باشیم.

آخرین بار سم فیشر را به عنوان شخصیت مهمان در بازی Ghost Recon: Wildlands دیدیم. پیش از آن هم نسخه‌ای از بازی در سایت آمازون به چشم خورده بود که شاید پیش‌زمینه‌ای برای خبرهای خوش بیشتر در سال ۲۰۱۹ برای طرفداران این مجموعه باشد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده