نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

استقبال بسیار گسترده از قسمت چهارم فصل هشتم سریال Game of Thrones

طبق آمار منتشر شده، قسمت چهارم فصل هشتم سریال Game of Thrones یکی از پر بیننده‌ترین قسمت‌های تاریخ سریال و شبکه HBO بوده است.

بامداد دوشنبه این هفته بود که قسمت چهارم فصل هشتم سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) با نام The Last of the Starks، از شبکه HBO روی آنتن رفت. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، آماری از استقبال بسیار گسترده از این قسمت منتشر شده است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، حدود ۱۱.۸ میلیون بیننده قسمت The Last of the Starks با میانگین ۵.۰۷ در بازه سنی ۱۸ تا ۴۹ سال، را از طریق شبکه HBO تماشا کرده‌اند که در مقایسه با قسمت The Long Night که ۱۲.۰۲ میلیون بیننده آن را تماشا کرده بودند، شاهد افت بسیار کم تعداد بیننده هستیم و این قسمت تنها ۳.۸ درصد افت بیننده داشته است. تاکنون آمار تعداد بینندگان فصل هشتم سریال Game of Thrones در مقایسه با فصل هفتم، با رشد چشمگیری مواجه شده است.

تنها در یک مقایسه آماری، تعداد بینندگان قسمت The Last of the Starks در مقایسه با قسمت چهارم فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت که The Spoils of War (غنائم جنگ) نام داشت، ۱۶ درصد افزایش یافته است. همچنین با احتساب تماشای قسمت The Last of the Starks از طریق شبکه HBO Go و Now، حدود ۱۷.۲ میلیون بیننده تنها در شب اول این قسمت را تماشا کرده‌اند تا این قسمت، به یکی از سه قسمت پر بیننده تاریخ سریال Game of Thrones تبدیل شود. قطعا این آمار بسیار مثبتی برای سریال است که با وجود بحث‌های زیادی که در مورد قسمت چهارم آن شده بود، اما انتظار می‌رود در دو قسمت بعدی فصل پایانی این سریال نیز شاهد ثبت رکوردهای بیشتری نیز باشیم. 

قسمت چهارم فصل هشتم سریال Game of Thrones قرار است بامداد دوشنبه هفته آینده از شبکه HBO منتشر شود که روز دوشنبه نیز اولین تیزر این قسمت منتشر شده بود.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده