// دوشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

تیزر چهارمین قسمت از فصل هشتم سریال Game of Thrones پخش شد

با پخش سومین اپیزود، اکنون نوبت به انتشار تیزر ۳۰ ثانیه‌ای قسمت چهارم آخرین فصل سریال Game of Thrones رسیده است. تیزری که مخاطبان را آماده‌ی رویارویی با مابقی داستان «بازی تاج و تخت» می‌کند.

(این خبر، بخش‌هایی از داستان سریال Game of Thrones از آغاز تا انتهای قسمت سوم فصل هشتم آن را اسپویل می‌کند)

.

.

.

.

.

.

میگل ساپوچنیک همان‌گونه که مخاطبان انتظارش را داشتند، کارنامه‌اش را از قبل هم درخشان‌تر کرد. با روایت تصویرمحور و بعضا موسیقی‌محور قصه‌ای که حقیقتا همان‌طور که سازندگان وعده‌اش را می‌دادند، لیاقت دریافت صفت تلخ‌وشیرین را به دست آورد و آرام‌آرام به اوج تاریکی، به سمت ترسناک‌ترین لحظه‌ها برای کاراکترهای محبوب‌مان و برخی از حماسی‌ترین و متفاوت‌ترین سکانس‌های سریال تا به امروز، گام برداشت. آن‌چه که ارائه شد، باز هم همان‌گونه که انتظارش را داشته‌ایم و خواهیم داشت، مطابق میل همگان نبوده است و نخواهد بود. اما هنگام سنجشش با متر و معیارهای سینمایی/تلویزیونی، اول به کمتر اشکالی برمی‌خوریم و دوم، شانس تحسینِ ضدتئوری بودنش را به دست می‌آوریم.

روایتی که با حسن استفاده از عادات ذهنی تماشاگران سریال، جنس و حس‌وحال موسیقی‌های ارائه‌شده و قانون‌گذاری‌های صورت‌گرفته برای سکانس‌هایی این‌چنین در دنیای Game of Thrones، بسیاری از تماشاگرانش را فریب داد و توانست در اوج شوکه‌کنندگی و به شکلی دردناک و شادی‌بخش، پایانی را تحویل‌مان دهد که هم باتوجه‌به زجرهای واردآمده بر کاراکترها از آن راضی باشیم و هم رضایت‌بخشی‌اش سبب نشود که بتوانیم از فوران احساسات و لرزش درونی و بیرونی‌مان برای چند لحظه، جلوگیری کنیم. بااین‌حال، قسمت سوم پیچیده‌تر از آن است که کسی قصد از هم گستتن تار و پودش در چنین فرم محدودی را داشته باشد و به همین خاطر، زومجی هم در مقالات آتی، به مانند همیشه آن را به زیر ذره‌بین می‌برد. فارغ از این‌ها، امروز هم پخش قسمت جدیدی از سریال، هم‌معنی با رسیدن تیزری کوتاه و جذب‌کننده از اپیزود بعدی‌اش به دست طرفداران آن نیز بود. تیزری با محوریت نبرد بعدی و آمادگی برای آن در اپیزودی که تصویرکننده‌‌ی سکانس «عروسی خونین» و به بیان کلی‌تر قسمت نهم فصل سوم با نام The Rains of Castamere یعنی دیوید ناتر را به‌عنوان کارگردان خود می‌شناسد. یک اپیزود ۷۸ دقیقه‌ای که می‌خواهد همزمان با پیش‌برد اهداف داستانی متعددش، در راس آن‌ها همگان را برای جنگ پیش‌رو که در اپیزود پنجم روبه‌روی چشمان‌مان قرار می‌گیرد و آن هم توسط خود میگل ساپوچنیک کارگردانی شده است، مهیا سازد.

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب

چهارمین اپیزود فصل هشت با مدت‌زمانی معادل با یک ساعت و ۱۸ دقیقه، راس ساعتِ ۰۵:۳۰ بامداد روز دوشنبه، ۱۶ اردیبهشت سال ۱۳۹۸ شمسی، توسط شبکه HBO تقدیم طرفداران می‌شود.

تنها یک خدا وجود داره و اون پروردگار، «مرگ» نامیده می‌شه. و ما فقط یک حرف را خطاب به «مرگ» می‌گوییم: امروز، خیر.

- سیریو فورل، خطاب به دخترِ خداکُشِ لرد ادارد استارک


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده