// دوشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۱

معرفی تمامی بازی‌هایی که برای سرویس اپل آرکید تایید شده‌اند

در این مقاله می‌خواهیم تمامی بازی‌هایی را که برای سرویس اشتراکی گیمینگ اپل، تایید شده‌اند، معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

ماه گذشته بود که شرکت اپل سرویس اشتراکی گیمینگ جدید خود را با نام «اپل آرکید» معرفی کرد. این سرویس به‌کاربران اجازه می‌دهد تا با پرداخت مبلغ ماهانه به بازی‌های پولی مختلف دسترسری داشته باشند. بازی‌های این سرویس برای دستگاه‌های آیفون، مک، اپل‌ تی‌وی و آیپد در دسترس خواهد بود و بازیکنان قادر خواهند بود تا بازی خود را به‌صورت آفلاین روی یک دستگاه متوقف و روی دستگاه دیگری ادامه دهند. این سرویس در زمان آغاز به‌کار خود در ۱۵۰ کشور در دسترس خواهد بود. ناشران و توسعه‌دهندگان بسیاری در این پروژه با اپل همکاری می‌کنند که از بین آن‌ها می‌توان به سگا، پلاتینوم گیمز، دیوالور دیجیتال، آناپورنا و کونامی اشاره کرد. درکنار این اسامی، نام اشخاص برجسته‌ای هم به‌چشم می‌خورد که از بین آن‌ها هیرونوبو ساکاگوچی خالق مجموعه فاینال فانتزی و دیگر بازی‌های معروف نقش‌آفرینی هم با بازی جدید خود به‌نام Fantasian با این سرویس همکاری خواهد کرد. بسیاری از این بازی‌ها انحصاری پلتفرم اپل نیستند، ولی از آن‌جا که اپل بازی‌های خود را انحصاری خوانده است، می‌توان انتظار داشت که این بازی‌ها روی دیگر پلتفرم‌های موبایل همانند اندروید هیچ‌وقت عرضه نشوند.

اپل آرکید قرار است کار خود را با حدود ۱۰۰ بازی انحصاری آغاز کند و بازی‌های جدید هم مرتبا به آن افزوده شود. همچنین هنوز معلوم نیست که بازی‌ها قرار است به‌صورت دائم در این فهرست قرار گیرند یا خیر، اما به‌نظر می‌رسد که اپل در توسعه‌ و حمایت توسعه این بازی‌ها دخیل باشد. تمامی این بازی‌ها پولی خواهند بود و عضویت در اپل آرکید به شما اجازه می‌دهد آن‌ها و تمامی به‌روزرسانی‌ها و دی‌ال‌دسی‌هایی که‌ برای‌شان عرضه می‌شود، به‌صورت رایگان تجربه کنید. ما در زومجی در مقاله‌ای جامع به‌طور کامل این سرویس را مورد بررسی قرار داده‌ایم که می‌توانید آن را در اینجا مطالعه کنید. با تمامی این اوصاف در ادامه این مقاله می‌توانید با بازی‌هایی که تاکنون برای این سرویس تایید شده‌اند، آشنا شوید.

.

Atone: Heart Of The Elder Tree

Atone: Heart Of The Elder Tree (تریلر)

  • پلتفرم‌های دیگر: استیم

این بازی پیش از این تنها با نام Atone و تنها برای پلتفرم استیم معرفی شده بود. حال استودیو Wildboy آن را ATONE: Heart of the Elder Tree نام‌گذاری کرده و اعلام کرده است این بازی برای پلتفرم اپل آرکید هم منتشر خواهد شد. داستان بازی از افسانه‌های نورس الهام گرفته است و با گرافیکی دوبعدی و چشم‌نواز، داستانی تعاملی با معماهای پیچیده و سیستم مبارزات ریتمیک را در خود جای داده است. در این بازی بازیکنان در نقش دختر مبارزی به‌نام Estra قرار می‌گیرند که باید با سفر درون میدگارد، از راز نهفته پشت مرگ پدرش پرده‌برداری کند. 

.

Beyond A Steel Sky

Beyond A Steel Sky (تریلر)

  • پلتفرم‌های دیگر: -

بازی Beyond A Steel Sky دنباله بازی سایبرپانکی و علمی-تخیلی ماجراجویی Beneath a Steel Sky به‌شمار می‌رود که در سال ۱۹۹۴ منتشر شده بود. برخلاف بازی دوبعدی اشاره و کلیک گذشته خود، بازی Beyond a Steel Sky از محیط‌های سه‌بعدی بهره می‌برد و براساس مصاحبه‌ای که Variety با Revolution Software سازنده بازی انجام داده است، در این بازی رابرت فاستر (Robert Foster) شخصیت اصلی بازی Beneath a Steel بازگشته است و شما می‌توانید شهر را از دید هوش مصنوعی‌ای که او در انتهای نسخه اول ساخت، ببینید. داستان بازی مزایا و معایبت زندگی در جامعه مدرن را از دید یک هوش مصنوعی برتر نشان می‌دهد.

.

بازی موبایل Cardpocalypse

Cardpocalypse (تریلر)

پلتفرم‌های دیگر: استیم

Cardpocalypse یک بازی داستان‌محور کارتی است که در آن شما می‌توانید کارت‌ها و قوانین بازی‌ای که تجربه می‌کنید، عوض کنید. در این بازی شما کنترل Jess یک کودک ۱۰ ساله را که به‌شکل جالبی به بازی‌ کارتی‌ای به‌نام Mega Mutant Power Pets علاقه‌ دارد، به‌عهده می‌گیرید. پس از اینکه مدرسه بازی مذکور را ممنوع کرد، Jess سعی می‌کند تا راه‌های دیگری را برای بازی کردن با دوستان خود پیدا کند، اما با ورود هیولاهای این بازی به دنیای واقعی و دزدیده شدن دوستانش، همه‌چیز عجیب‌و‌غریب می‌شود. مأموریت شما شکست این هیولاها در یک بازی کارتی و نجات دوستان‌تان در این بین است. این بازی توسط استودیو Gambrinous توسعه داده شده است.

.

Doomsday Vault

Doomsday Vault

پلتفرم‌های دیگر: -

Doomsday Vault آخرین بازی توسعه‌دهنده‌ای به‌نام Flightless به‌شمار می‌رود که در سرویس اپل آرکید از آن رونمایی شد. اینکه داستان بازی دقیقا چه چیزی است، هنوز مشخص نشده و سازنده آن هم هنوز اطلاعاتی راجع به آن منتشر نکرده است. تنها می‌توان پیش‌بینی کرد که این بازی هم امسال منتشر شود.

.

Down In Bermuda

Down In Bermuda

پلتفرم‌های دیگر: -

Down in Bermuda یک بازی جدید از Yak and Co. است که بازی Agent A را در کارنامه خود دارند. باتوجه‌به طرحی در که سایت اپل آرکید قرار گرفته، Down in Bermuda به‌احتمال زیاد قرار است راجع به یک ماجراجویی درون جزیره‌ای با معابد و زیارت‌گاه‌های مختلف باشد. بااین‌حال هنوز مشخص نیست که گیم‌پلی چگونه قرار است این موارد را نشان دهد. اگر Agent A را مرجع قرار دهیم، پازل‌های منطقی نقش مهمی در Down In Bermuda بازی خواهند کرد.

.

Enter The Construct

Enter The Construct

پلتفرم‌های دیگر: -

اطلاعات زیادی راجع به Enter The Construct وجود ندارد، اما به‌نظر می‌رسد که با یک بازی علمی‌تخیلی شوتر اول‌شخص روبه‌رو هستیم. Directive Games به‌عنوان توسعه‌دهنده، تاکنون بازی واقعیت مجازی شوتر Super Kaiju و بازی دفاع از قلعه استراتژی و واقعیت افزوده The Machines را برای آیفون تولید کرده است. واضح است که هدف اصلی این شرکت استفاده و پشتیبانی از قابلیت AR اپل است.

.

بازی موبایل Fantasian

Fantasian

پلتفرم‌های دیگر: -

بازی Fantasian توسط یک تیم بسیار کارکشته توسعه داده است. وظیفه توسعه این بازی به‌عهده استودیو Mistwalker و شخص هیرونوبو ساکاگوچی (Hironobu Sakaguchi) است که بیشتر به‌عنوان خالق مجموعه فاینال فانتزی شناخته می‌شود. چیزی که Fantasian را خاص می‌کند، این است که جهان آن براساس تصاویر دایورامای سه‌بعدی در جهان واقعی ساخته شده است. آن‌ها واقعا در حال ساخت بازی‌ای جاه‌طلبانه براساس جهان واقعی هستند. ساکاگوچی درباره این بازی این‌گونه نظر می‌دهد: «من واقعا از اینکه درنهایت چند منطقه قرار است بسازیم وحشت دارم.»

.

Frogger In Toy Town

Frogger In Toy Town

پلتفرم‌های دیگر: -

بازی Frogger in Toy Town دقیقا چیزی است که نامش نشان می‌دهد؛ یک قورباغه در یک شهر اسباب‌بازی! این یک بازی ظاهرا یک نسخه مدرن شده رنگی با جزییات بصری زیاد از بازی کلاسیک Frogger است که پیش از این توسط استودیو کونامی ساخته شده بود.

.

بازی موبایل Hitchhiker

Hitchhiker (تریلر)

پلتفرم‌های دیگر: -

Hitchhiker یک بازی ماجراجویی است که همانند نامش شما را در نقش یک هیچ‌هایکر قرار می‌دهد. به‌عنوان یک راننده بی‌اختیار، شما وارد سفری شده‌اید که دقیقا نمی‌دانید چه کسی هستید یا دقیقا به کجا می‌روید. اما با پیشروی در بازی، شما جزییات را راجع به‌خودتان و سرنخ‌هایی که درباره ماشینی که درون آن هستید، کنار هم قرار می‌دهید. فرضیه جذاب Hitchhiker و ظاهر ساده، آن را برای مجموعه بازی‌های اپل آرکید بسیار مناسب کرده است. این بازی توسط Mad About Pandas توسعه داده شده است و استودیو Versus Evil وظیفه انتشار آن را به‌عهده دارد.

.

Hot Lava

Hot Lava (تریلر)

پلتفرم‌های دیگر: استیم

استودیو Klei Entertainment اولین بازی پارکور اول‌شخص پلتفرمر خود را با نام Hot Lava به پلتفرم اپل آرکید و استیم آورده است. Hot Lava اتمسفر بانمک و سرگرم‌کننده‌ای دارد که آن را از بازی‌هایی که در کودکی تجربه می‌کردید، الهام گرفته است. در این بازی، کف تمامی زمین‌هایی که مشاهده می‌کنید حاوی مواد مذاب است و به‌هیچ وجه نمی‌توانید روی آن قدم بگذارید. ظاهرا وقایع Hot Lava در طبقات خانه و کلاس درس رخ می‌دهد و گیم‌پلی‌ آن شما را یاد بازی Mirror's Edge می‌اندازد.

.

بازی موبایل Kings Of The Castle

Kings Of The Castle

پلتفرم‌های دیگر: -

بازی Kings of the Castle یک بازی موبایل کارتونی است که Frosty Pop وظیفه توسعه آن را به‌عهده دارد. تاکنون اطلاعات زیادی به‌غیر از تصویر بازی منتشر نشده است و در همین تصویر یک قصر با چشم‌ها و یک صورت و درختانی در اطراف آن که شخصیت‌های انسانی دارند، مشاهده می‌شود. این بازی همانند دیگر بازی‌های اپل آرکید امسال منتشر می‌شود.

.

Lego Arthouse/Lego Brawls

LEGO Arthouse / LEGO Brawls

این دو بازی نام‌های مبهمی برای آخرین مجموعه بازی‌های اسباب‌بازی لگو به‌شمار می‌روند. استودیو LEGO معمولا توسعه‌ بازی‌هایش را به Traveller's Tales واگذار می‌کند، اما LEGO Arthouse و LEGO Brawls هر دو درون خود شرکت لگو توسعه داده شده‌اند. نام آن‌ها هرچه که باشد، به‌نظر می‌رسد با تمامی بازی‌های لایسنس شده مورد انتظار این شرکت تفاوت داشته باشد. تریلر بازی LEGO Brawls را می‌توانید در اینجا مشاهده کنید.

.

بازی موبایل Lifelike

Lifelike

پلتفرم‌های دیگر: -

Lifelike به‌نظر می‌رسد یک تجربه آرام‌کننده و رهاکننده از استرس است که در آن شما در یک رفتار ازدحامی مربوط‌به حیات وحش شرکت می‌کنید و به‌نحوی یادآور بازی Abzu به‌شمار می‌رود. دنیس میکان (Denis Mikan) از شرکت توسعه‌دهنده Kunabi Brother دراین‌باره می‌گوید: «ما می‌خواهیم یک تاثیر آرام‌بخش روی بازیکنان داشته باشیم و هیچ قصدی مبنی بر اضافه کردن استرس به این دنیا نداریم .»

.

Mr. Turtle

Mr. Turtle

پلتفرم‌های دیگر: -

می‌توان حدس زد که Mr. Turtle یک بازی پلتفرمر جذاب برای iOS است و باتوجه‌به سابقه توسعه‌دهنده آن که بازی‌های Mr. Crab و Mr. Crab 2 را در پرونده دارند، به‌نظر می‌رسد که Illusion Labs یک بازی پلتفرمر جذاب دیگر تولید کرده است.

.

بازی موبایل Monomals

Monomals (تریلر)

پلتفرم‌های دیگر: -

Monomals یک بازی موسیقی جذاب از استودیو Picomy است که شما در آن یک چوب ماهگیری را باید درون اقیانوس بیاندازید تا یکی از موجودات شگفت‌انگیز آن را شکار کنید. موسیقی‌ای را که با انداختن طناب ایجاد می‌کنید، می‌توانید به‌صورت آنلاین بادوستانتان و جامعه به‌اشتراک بگذارید.

.

بازی موبایل No Way Home

No Way Home

پلتفرم‌های دیگر: -

استودیو SMG بازی‌ جدید خود یعنی No Way Home را با یک تصویر نقاشی کارتونی جذاب معرفی کرده است؛ هشت کاراکتر که بسیاری از آن‌ها فضایی هستند و به یک سفینه که از سیاره‌ای به فضا پرتاب شده است، نگاه می‌کنند.

.

Oceanhorn 2: Knights Of The Lost Realm

Oceanhorn 2: Knights Of The Lost Realm (تریلر)

پلتفرم‌های دیگر: -

دنباله بازی اکشن ماجراجویی Oceanhorn: Monster of the Uncharted Seas که شباهت بسیاری به مجموعه زلدا داشت، جزوی از بازی‌های سرویس اپل آرکید خواهد بود. استودیو توسعه‌دهنده فنلاندی Cornfox & Bros، بازی Oceanhorn 2: Knight of the Lost Realm را برای این سرویس رونمایی کرده است و به‌نظر می‌رسد در آن با یک بازی جهان‌باز با اسپل‌های فراوان، نبردهای شمشیرزنی، دخمه‌نوردی و یک خط داستانی غنی با جهان وسیع برای اکتشاف در دنیای رازآلود Gaia روبه‌ور هستیم.

.

بازی موبایل Overland

Overland (تریلر)

پلتفرم‌های دیگر: استیم، لینوکس

تیم Finji این بار با یک بازی پسا آخرالزمانی، مربعی و استراتژی بقا به پلتفرم‌های مختلفی از جمله اپل آرکید بازگشته است. بازی Overland راجع به یک سفر جاده‌ای برای مشخص شدن دلایل وقایع آخرالزمانی کره زمین است. گرافیک بازی بدین شکل است که یک واحد مربعی با حرکت شما به‌صورت مدام تولید می‌شود و محیط اطراف شما را نشان می‌دهد.

.

Projection: First Light

Projection: First Light (تریلر)

پلتفرم‌های دیگر: استیم، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ

Projection: First Light یک بازی هنری برجسته از استودیو Blowfish است که با وابستگی شدید به داستان خود شما را در یک نقش عروسکی سایه‌ای به‌نام Greta قرار می‌دهد و شما را مجبور می‌کند که به امید یافتن روشنایی، درون فرهنگ‌های مختلف سفر کنید. این بازی دوبعدی معمایی پلتفرمر، تاریخ عروسک‌های سایه‌ای و ارتباط آن‌ها با فرهنگ‌های کشورهایی همانند اندونزی، چین، ترکیه، یونان و انگلستان قرن نوزدهم را به‌تصویر می‌کشد.

.

بازی موبایل Repair

Repair

پلتفرم‌های دیگر: -

Repair آخرین بازی Ustwo Games، سازنده مجموعه محبوب و فوق‌العاده Monument Valley است. جدا از تصویری که به‌نظر می‌رسد شخصیت اصلی Repair باشد، اطلاعات دیگری از داستان و گیم‌پلی بازی منتشر نشده است. استودیوی آس‌تو گیمز قول داده است که اواخر امسال اطلاعات بیشتری از آن منتشر کند.

.

Sayonara Wild Hearts

Sayonara Wild Hearts (تریلر)

پلتفرم‌های دیگر: نینتندو سوییچ

تشخیص اینکه بازی Sayanora Wild Hearts دقیقا چه چیزی است دشوار است، اما Simogo به‌عنوان توسعه‌دهنده بازی آن را همانند یک «آلبوم پاپ بازی‌های رایانه‌ای» توصیف کرده است. بازی به یک رانر بی‌انتهای بسیار پرسرعت شباهت دارد، اما تاکید و تمرکز اصلی آن روی موسیقی‌های الکتریکی راکی است که فضای تاریک و نئونی آن را دربرگرفته است. این بازی توسط استودیو Annapurna Interactive منتشر خواهد شد.

.

بازی موبایل Sneaky Sasquatch

Sneaky Sasquatch

پلتفرم‌های دیگر: -

تاکنون اطلاعات زیادی از بازی Sneaky Sasquatch منتشر نشده است. تنها می‌توان حدس زد که این یک بازی ماجراجویی است که در آن شما در نقش یک پاگنده (Sasquatch) قرار می‌گیرید که در حال رانندگی یک ماشین گلف است. این بازی توسط یک تیم دونفره به‌نام RAC7 ساخته شده است و به‌نظر می‌رسد که همانند کارهای قبلی این دو، تجربه‌ای بسیار ساده برای یادگیری باشد. این بازی هم انتظار می‌رود امسال منتشر شود.

.

Team Sonic Racing

Team Sonic Racing

پلتفرم‌های دیگر: -

سونیک و دوستانش در بازی Team Sonic Racing که یک بازی مسابقه‌ای با ۱۵ کاراکتر قابل بازی است، به میدان مسابقه بازگشته‌اند. همانند Sonic Riders، بازی Team Sonic Racing شخصیت‌ها را به سه دسته سرعتی، تکنیکی و قدرتی تقسیم کرده است. در بازی آپشن‌های مختلفی برای وسایل نقلیه درنظر گرفته شده است تا در بازی عملکرد خود را شخصی‌سازی کنید. برخلاف Riders، بازی Racing تاکید زیادی روی همکاری با یکدیگر دارد و در آن تیم‌ها با یکدیگر در یک مسابقه چندنفره در طول چهار حالت مختلفرقابت می‌کنند. این بازی توسط استودیو Sega Hardlight توسعه داده شده است.

.

Spidersaurs

Spidersaurs

پلتفرم‌های دیگر: -

Spidersaurs یک بازی جدید از استودیو WayForward توسعه‌دهنده بازی‌های کنترا 4، Shantae و Switch Force است. جدا از نام توسعه‌دهنده و تصویر بازی در صفحه اپل آرکید، اطلاعات دیگری تاکنون از آن منتشر نشده است. در عکس بازی سربازانی مسلح و یک تی‌رکس با دستانی شبیه به پاهای عنکبوت دیده می‌شود. با درنظرگرفتن بازی‌های WayForward، به احتمال خیلی زیاد Spidersaurs یک بازی اکشن سایداسکرولینگ خواهد بود.

.

بازی موبایل The Artful Escape

The Artful Escape (تریلر)

پلتفرم‌های دیگر: ویندوز، ایکس‌باکس وان

بازی The Artful Escape که قبلا به‌عنوان بازی انحصاری ویندوز و ایکس‌باکس وان شناخته می‌شد، در مجموعه بازی‌های Apple Arcade رونمایی شد. این بازی پلتفرمر خوش استایل راجع به برادرزاده یک موزیسین مشهور است که مسیر خود در موسیقی و هنر را پیدا می‌کند و از آرتیست‌های معروفی همانند David Bowie و Bob Dylan تاثیر می‌پذیرد. لازم به‌ذکر است که Beethoven & Dinosaur این بازی را توسعه داده‌ و وظیفه انتشار آن به‌عهده Annapurna Interactive است.

.

بازی موبایل The Pathless

The Pathless (تریلر)

پلتفرم‌های دیگر: اپیک‌استور، پلی‌استیشن 4

استودیو Giant Squid در حال ساخت بازی جدید خود به‌نام The Pathless برای پلتفرم اپل است و به‌نظر می‌رسد که شاهد یک بازی اکشن ماجراجویی با جهانی وسیع شامل جنگل‌های مرطوب باشیم. در این بازی همچنین یک صخره بزرگ، اسرارآمیز و آتشین در آسمان به‌صورت معلق قرار گرفته است. باتوجه‌به کلیپ کوتاهی که به بازیکنان نشان داده شده که در آن سوار یک شاهین می‌شوند و از یک کوه بزرگ به پایین گلاید می‌کنند، به‌نظر می‌رسد بازی از نظر وسعت بسیار چشم‌گیر باشد. این بازی هم قرار است توسط استودیو Annapurma Interactive منتشر شود.

.

The Bradwell Conspiracy

The Bradwell Conspiracy (تریلر)

پلتفرم‌های دیگر: استیم

The Bradwell Conspiracy یک بازی اول شخص ماجراجویی است که در آن شما باید در نقش یک نجات‌یافته بی‌نام و نشان که یک‌روز در یک ساختمان امنیتی پس از یک انفجار فاجعه‌بار بیدار می‌شود، بازی ‌کنید. در این بازی کاراکتر نقش اول درون خرابه‌ها محبوس شده است و تنها راه ارتباطی او شخص نجات‌یافته دیگری به‌نام Amber است که در دیگر سمت پناهگاه حضور دارد. شما باید با استفاده از یک جفت عینک واقعیت افزوده راهی برای فرار پیدا کنید تا بتوانید در مورد اطراف‌تان با دیگری ارتباط برقرار کنید. این بازی توسط استودیو A Brace Plan توسعه داده شده است و استودیو Bossa آن را منتشر خواهد کرد.

.

UFO On Tape: First Contact

UFO On Tape: First Contact

پلتفرم‌های دیگر: -

بازی اصلی UFO on Tape روی iOS یک بازی موفق بود و از دوربین گوشی شما به‌عنوان یک لنز برای ورود به دنیای اطراف‌تان استفاده می‌کرد و یک نما به دنیای مجازی را که در آن UFO وجود دارد فراهم می‌آورد. وقایع دنباله این بازی با نام First Contact که در جریان رونمایی Apple Arcade معرفی شد، در منطقه Akihabara شهر توکیو رخ می‌دهد که در آن سفینه‌های فضایی در نزدیکی ساختمان Taito در حال حرکت هستند که هجوم بیگانگان را نوید می‌دهند. این بازی توسط استودیو Revolutionary Concept توسعه داده شده است.

.

Where Cards Fall

Where Cards Fall (تریلر)

پلتفرم‌های دیگر: استیم

تیم کوچک The Game Band باهمکاری با استودیو Snowman (سازنده مجموعه Alto) ابتدا در سال ۲۰۱۶ بازی Where Cards Fall را با یک تیزر تریلر معرفی کرده و اعلام کردند بازی در سال ۲۰۱۷ منتشر می‌شود. اما این اتفاق رخ نداد تا اینکه در جریان رویداد معرفی سرویس اپل آرکید تایید شد که این بازی قرار است در سال ۲۰۱۹ برای این سرویس منتشر شود. بازی به‌شدت داستان‌محور است و روی موضوعاتی با محوریت مشکلاتی که یک نوجوان در دبیرستان می‌گذراند، تمرکز دارد.

.

Winding Worlds

Winding Worlds

پلتفرم‌های دیگر: -

Winding Worlds یک بازی معمایی ماجراجویی از استودیوی سازنده GNOG یعنی KO_OP است که اخیرا برای پلتفرم اپل آرکید معرفی شد. این بازی روایت‌گر داستان Willow است که اخیرا توسط ماری شیطانی استخدام می‌شود تا راه را برای زندگی پس از مرگ باز کند. در این بازی به مجموعه‌ای از روح‌های سرگردان کمک کنید تا پذیرش خود را پیدا کنند و از سیاره‌های تنهای خود جابه‌جا شوند.

.

بازی موبایل Yaga

Yaga (تریلر)

پلتفرم‌های دیگر: استیم، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ

آخرین بازی این فهرست، Yaga نام دارد که قرار است توسط استودیو Versus Evil برای پلتفرم‌های مختلف از جمله اپل آرکید منتشر شود. Yaga یک بازی سوم‌شخص اکشن-ماجراجویی با روایتی جذاب است که وقایع آن در دنیای اساطیر اسلاوی رخ می‌دهد. داستان بازی براساس انتخاب بازیکن شکل می‌گیرید و شما در این بازی باید در نقش آهنگری یک‌دست به‌نام Ivan بازی‌کنید که با زندگی او با نفرین بدشانسی عجین شده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده