نویسنده: آرش رستمی
// پنجشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۲

تیزر Where Cards Fall، بازی جدید سازندگان Alto’s Adventure

سازنده‌ی بازی مطرح Alto’s Adventure با همکاری استودیو گیم بند (The Game Band) سرگرم ساختن بازی جدیدی به نام Where Cards Fall است که می‌توانید همراه زومجی تیزر آن را تماشا کنید.

چند ماه پیش، کمپانی اسنومن (Snowman)، سازنده و ناشر بازی موبایل Alto’s Adventure، از همکاری‌اش با استودیوی تازه-تاسیس گیم بند، برای تولید یک بازی با نام Where Cards Fall، خبر داد. در آن زمان، این خبر تنها با یک طرح هنری همراه شده بود؛ اما اکنون اولین تریلر بازی منتشر شده و می‌توانیم آن را تماشا کنیم. البته این تریلر یک تیزر است و تقریباً چیزی از گیم‌پلی به ما نشان نمی‌دهد؛ اما با دیدن آن می‌توان تا اندازه‌ای با حال‌وهوای Where Cards Fall آشنا شد.


بازی Where Cards Fall «سفری رویاگونه» را در دل «بلاتکلیفی‌های [دوران] جوانی» به تصویر می‌کشد. در این میان، «ساختن خانه‌های کارتی» (کارت به‌معنای واقعی کلمه) یکی از سازوکارهای اصلی بازی به شمار می‌رود. در Where Cards Fall بازیکنان می‌توانند با استفاده از کارت‌ها خانه‌هایی بسازند که می‌توان از آن‌ها به‌عنوان محل اقامت شخصیت‌ها، ایستگاه‌های میان راه، نقاط دیدنی و غیره استفاده کرد.

سازندگان Where Cards Fall هنوز در مورد پلتفرم‌های مقصد آن صحبتی نکرده‌اند؛ اما انتظار می‌رود که بازی در سال ۲۰۱۷ رسما منتشر شود.


منبع TheVerge
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده