// شنبه, ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

بازی Risk of Rain 2 بیش از یک میلیون نسخه فروش داشته است

به تازگی مشخص شده که بازی Risk of Rain 2 توانسته در اولین ماهی که وارد فاز Early Access شده، بیش از یک میلیون نسخه فروش داشته باشد.

بازی Risk of Rain 2 به عنوان یک اثر شوتر سوم شخص، در اواخر ماه مارس در استیم به صورت نسخه Early Access در دسترس قرار گرفت و به‌سرعت توانست طرفداران زیادی را به خود جذب کند. حالا و بر اساس جدیدترین اخبار بازی، استودیو هوپو گیمز، توسعه‌ دهنده‌ی این بازی، بیان کرده که میزان فروش آن در فاز دسترسی پیش از موعد در ماه اول از یک میلیون نسخه عبور کرده است. این در حالی است که نسخه‌ی اول بازی، پنج سال طول کشید تا به این میزان فروش دست پیدا کند. فروش فوق‌العاده برای نسخه‌ی دوم این اثر اکشن، رکورد بسیار خوبی تلقی می‌شود. پیام توییتر شرکت را مبنی بر این رکورد در زیر مشاهده می‌کنید:

ما بسیار خرسندیم که اعلام کنیم بازی Risk of Rain 2 در فاز Early Access، تنها پس از یک ماه از آغاز کارش توانسته بیش از یک میلیون نسخه فروش در شبکه‌ی استیم را تجربه کند. همچنین ما بسیار خوشحالیم که شاهد ورود و جذب طرفداران این سبک به بازی خود هستیم. از تمامی شما سپاس‌گذاریم.

با توجه به این‌که بازی فعلا در فاز Early Access قرار دارد و با توجه به تعداد بالای کسانی که به‌سمت این اثر فانتزی جذب شده‌ند، انتظار می‌رود که با توجه به طبیعت هر بازی در فاز Early Access، هرگونه مشکلی را که در هرجای بازی دیده شد به تیم توسعه‌ی آن، یعنی استودیو Hopoo Games گزارش دهند؛ چراکه این بازی به‌صورت همزمان در حال پشتیبانی و توسعه است و رفته‌رفته قرار است ایرادات احتمالی آن شناخته و رفع شوند. از همین‌رو، استودیوی سازنده نیز به‌تازگی برنامه‌ی خود برای آپدیت‌های این بازی در فاز Early Access را اعلام کرد که قرار است در نهایت سال آینده میلادی شاهد انتشار نسخه‌ی اصلی بازی باشیم.

بازی Risk of Rain 2

همان‌طور که پیش‌تر در زومجی خواندید، هریک از این آپدیت‌ها محتوایی مانند حالت Survivor، محیط‌های جدید و تعدادی باس تازه به بازی اضافه می‌کنند و بهبودهایی را نیز در راستای روان‌تر شدن این اثر اعمال می‌کنند. مورد دیگری نیز که تقریبا در تمامی آپدیت‌ها مشترک است، اضافه شدن آیتم‌ها و تجهیزات جدید است. آپدیتی که در تابستان پیش‌رو خواهد آمد نسخه‌ای به‌نام Skills 2.0 است. همچنین به‌روزرسانی بعدی در فصل پاییز مورد دیگری به‌نام Hidden Realms و آپدیت بعدی زمستان سیستم جدید به‌نام Artifacts 2.0 را به بازی اضافه می‌کند و در نهایت در بهار سال ۲۰۲۰ شاهد انتشار نسخه‌ی اصلی بازی و خروج آن از فاز Early Access با انتشار نسخه‌ی 1.0 خواهیم بود.

البته تمامی مواردی که گفته شد به دلیل این‌که بازی در فاز توسعه است، ممکن است دستخوش تغییراتی شوند و تمامی این احتمالات بستگی به روند توسعه و تکمیل شدن بازی دارد. باتوجه به این‌که این بازی توانسته در فاز دسترسی پیش از موعد رکورد خوبی به ثبت برساند، انتظار می‌رود در صورت ادامه یافتن روند موفقیت و خوب‌ پیش‌رفتن همه‌ی کارها، سال آینده شاهد درخشش نام استودیو هوپو گیمز در میان استودیوهای موفق باشیم. بازی Risk of Rain 2 به‌عنوان یک شوتر سوم شخص انحصاری برای پی سی، در حال حاضر در استیم به‌صورت Early Access در دسترس قرار دارد.

اگر شما نیز این بازی را تجربه کرده‌اید، نظرات خود را در این‌باره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده