// شنبه, ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۶

جزییات آپدیت‌های بازی Risk of Rain 2 در فاز Early Access مشخص شد

به تازگی استودیو هوپو نقشه‌ی راه آپدیت‌های بازی شوتر و همکاری چندنفره‌ی Risk of Rain 2 در فاز دسترسی پیش از موعد را اعلام کرده است.

بازی Risk of Rain 2 به عنوان یک اثر همکاری چندنفره که در سبک شوتر ساخته شده، درست مانند نسخه‌ی پیشین خود حال و هوای خاصی را به طرفداران این دست از بازی‌ها منتقل کرده و می‌کند؛ یک بازی شوتر که در محیطی بحرانی و تاریک بازیکن را ناچار می‌کند که برای بقا و زنده ماندن تلاش کند. به تمامی این سختی‌ها، دشمن‌هایی را اضافه کنید که لحظه به لحظه از نظر تعداد بیشتر و از نظر قدرت بدنی نیز قوی‌تر می‌شوند. این بازی توسط استودیو هوپو توسعه توسعه داده شده و توسط شرکت گیرباکس سافتور نیز به‌صورت انحصاری برای پی سی قرار است منتشر شود.

پیش‌تر بود که نسخه‌ی Early Access این بازی در شبکه‌ی استیم منتشر شد و خبر آن را نیز در زومجی مشاهده کردید. انتشار نسخه‌ی دسترسی پیش از موعد این بازی انحصاری در کمال شگفتی توانست بیش از ۶۵۰ هزاز بازیکن را در استیم گرد هم جمع کند و همه را به تجربه‌ی آن دعوت کرد که در نهایت موجب افزایش میزان فروش نسخه‌ی اصلی بازی شد. حال و طبق جدیدترین اخبار بازی و پس از استقبال بسیار خوبی که از بازی شد، استودیو Hopoo توجه بیشتری به این اثر کرد و عنوان کرد که قرار است به واسطه‌ی پنج بروزرسانی پشت سر هم، بازی Risk of Rain 2  را در بهار سال آینده به نسخه‌ی 1.0 ارتقا دهد.

اولین آپدیت بازی که در ماه ژوئن سال جاری میلادی (۱۱ خرداد ماه به بعد) در دسترس قرار خواهد گرفت، مواردی مانند یک Survivor جدید، یک باس جدید و آیتم‌ها و تجهیزات تازه‌ای را به این اثر فانتزی اضافه خواهد کرد. آپدیت‌های بعدی نیز درست مانند بروزرسانی اول، مواردی مشابه را به بازی اضافه می‌کنند؛ با این تفاوت که مقدار آن‌ها بیشتر است و در طول روند توسعه‌ی بازی بیشتر مشخص خواهند شد.

Risk of Rain 2

در رابطه با بروزرسانی دوم که قرار است در تاریخی نامعلوم در تابستان سال جاری میلادی در دسترس قرار بگیرد، اطلاعاتی منتشر شده که در این بین می‌توان به اضافه شدن یک Survivor و مرحله (Stage) جدید و آیتم‌ها و تجهیزات تازه اشاره کرد. یکی دیگر از مواردی که به واسطه‌ی آپدیت دوم بازی Risk of Rain 2  به این اثر اضافه می‌شود، تغییر در هسته‌ی اصلی بازی موسوم به Skills 2.0 است که فعلا اطلاعات بیشتری از آن اعلام نشده است.

بروزرسانی سوم که در فصل پاییز سال جاری میلادی منتشر خواهد شد نیز علاوه بر اضافه کردن یک Survivor، باس‌ها و مناطق جدید به این اثر، مجددا تعدادی دیگر آیتم و تجهیزات جانبی نیز به بازی اضافه خواهد کرد. اما در زمستان سال جاری میلادی و موقع انتشار چهارمین آپدیت از زنجیره‌ی پنج‌گانه‌ی بروزرسانی‌های بازی Risk of Rain 2، علاوه بر اضافه شدن باس، مرحله و تجهیزات و آیتم‌های جدید، شاهد تغییراتی دیگر در بخش اصلی بازی با نام Artifacts 2.0 خواهیم بود که فعلا اطلاعاتی در این زمینه در دسترس نیست.

در نهایت و در بهار سال ۲۰۲۰ میلادی نیز به واسطه‌ی انتشار پنجمین و آخرین بروزرسانی شاهد خروج بازی از فاز Early Access و انتشار نسخه‌ی اصلی، یعنی 1.0 خواهیم بود. در این بین شاهد انتشار Survivor، تجهیزات و آیتم‌ها و آخرین باس و مرحله جدید برای این بازی هستیم. پس از تمامی این بروزرسانی‌ها و آیتم‌های رنگارنگی که به بازی اضافه شده‌اند، بنا به گفته‌ی استودیو هوپو، بازی Risk of Rain 2  پذیرای ۱۰ شخصیت، ۱۰ مرحله یا Stage، تعداد ۱۲ باس و بیش از ۱۰۰ آیتم است. فرقی نمی‌کند که شما در کدام‌یک از این فازها قصد خرید بازی را داشته باشید؛ چراکه این بازی در حال حاضر به قیمت ۱۹.۹۹ دلار در وب‌سایت استیم آماده فروش است.

اگر شما نیز فاز Early Access این بازی را تجربه کرده‌اید، نظرات خود را در این راستا با زومجی در میان بگذارید.


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده