// جمعه, ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

نسخه جدید Call of Duty تا اوایل تابستان معرفی خواهد شد

شرکت اکتیویژن در گزارش مالی جدید خود اشاره کرده است که نسخه بعدی Call of Duty، در دو ماه آینده معرفی می‌شود.

معمولا شرکت اکتیویژن (Activision)، ناشر مجموعه Call of Duty، در این بازه زمانی از سال نسخه جدید کالاف دیوتی را معرفی می‌کند. سال ۲۰۱۹ هم از این قاعده مستثنا نیست و احتمالا در آینده‌ای نه‌چندان دور، شاهد معرفی نسخه جدید Call of Duty خواهیم بود.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، شرکت اکتیویژن در گزارش مالی خود از سه‌ماهه سال مالی ۲۰۱۹ اعلام کرده است که تا پایان ماه ژوئن میلادی، نسخه‌ی جدید کالاف دیویتی معرفی می‌شود. به عبارتی در دو ماه آینده شاهد جدیدترین نسخه از سری کالاف دیوتی خواهیم بود. از آن‌جایی‌ که نمایشگاه E3 2019 در ماه آینده برگزار می‌شود، احتمال دارد اکتیویژن نسخه جدید Call of Duty را در بازه زمانی این رویداد معرفی کند.

ازطرفی در گذشته اعلام شده بود که تعدادی از بازیکنان حرفه‌ای فوتبال آمریکایی، نسخه ۲۰۱۹ کالاف دیوتی را تجربه کرده‌اند. همچنین نوبت اینفینیتی وارد (Infinity Ward) است تا جدیدترین نسخه از این مجموعه با ارزش را بسازد. ازاین‌رو شایعاتی منتشر شده بود حول این‌که نسخه بعدی کالاف دیوتی، Modern Warfare 4 خواهد بود. متاسفانه اطلاعات زیادی درباره نسخه ۲۰۱۹ کالاف دیوتی در دسترس نیست و باید منتظر باشیم و ببینیم اکتیویژن به چه شکل این بازی را معرفی می‌کند. نظر شما کاربران زومجی چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده