نویسنده: آریا بهپور
// پنجشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

تعدادی از بازیکنان فوتبال آمریکایی نسخه جدید Call of Duty را تجربه کردند

پیش از معرفی رسمی نسخه بعدی Call of Duty که احتمالاً Modern Warfare 4 خواهد بود، تعدادی از ورزشکاران رشته فوتبال آمریکایی آن را تجربه کردند.

کم‌کم در حال نزدیک شدن به زمان رونمایی از جدیدترین نسخه کالاف دیوتی (Call of Duty) هستیم و کمپانی اکتیویژن (Activision) به رسم هر سال، به‌زودی بازی محبوب خود را معرفی خواهد کرد. در این میان به نظر می‌رسد تعدادی از ورزشکاران رشته فوتبال آمریکایی توانسته‌اند پیش از سایرین به تجربه این بازی بپردازند.

این موضوع از جایی مشخص شد که تعدادی از بازیکنان این رشته پرطرفدار در آمریکا از جمله ژاک پاتریک از تیم فلوریدا استیت و رایلی ریدلی از تیم دانشگاه جورجیا، تصاویری از خود را در کنار لوگوی کالاف دیوتی منتشر کردند و از تجربه نسخه جدید بازی گفتند؛ نسخه‌ای که هنوز به شکل رسمی معرفی نشده است و پسوند آن را هم نمی‌دانیم، هرچند شایعات زیادی وجود دارد که این بازی Modern Warfare 4 خواهد بود.

کالاف دیوتی | Call of Duty

از آنجایی که این مراسم پشت درهای بسته انجام شده است، اطلاعات خاصی از آن نداریم و باز هم باید منتظر بمانیم و ببینیم نسخه بعدی کالاف دیوتی که توسط استودیو اینفینیتی وارد (Infinity Ward) ساخته می‌شود، چه حال و هوایی خواهد داشت؛ بازی‌ای که قرار است برخلاف Call of Duty: Black Ops 4 دارای بخش داستانی باشد و برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر خواهد شد. 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده