نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۲

هریسون فورد علاقه ندارد شخص دیگری نقش ایندیانا جونز را بازی کند

هریسون فورد در مصاحبه جدید خود گفت که هیچکس قرار نیست پس از او نقش ایندیانا جونز را بازی کند.

تابستان سال گذشته بود که اکران فیلم Indiana Jones 5 (ایندیانا جونز ۵) تا تابستان سال ۲۰۲۱ عقب افتاد و استیون اسپیلبرگ، کارگردان چهار قسمت اول فیلم Indiana Jones، قرار است کارگردانی قسمت پنجم این مجموعه را نیز بر عهده داشته باشد. همچنین هریسون فورد قرار است برای نقش‌آفرینی دوباره در نقش ایندیانا جونز در این فیلم بازگردد، اما اطلاعات بیشتری از آینده این مجموعه در دسترس نیست. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، هریسون فورد علاقه‌ای ندارد تا پس از او شخص دیگری نقش ایندیانا جونز را بازی کند. در مصاحبه با NBC's Today، زمانی که از او در مورد آینده این شخصیت محبوب پرسیده شد، فورد در جواب گفت که هیچ شخصی قرار نیست هیچوقت نقش ایندیانا جونز را بازی کند و در ادامه گفت که او تنها ایندیانا جونز تاریخ سینما است. فورد گفت:

من ایندیانا جونز هستم و شخص دیگری قرار نیست باشد. زمانی که من فوت کنم، او هم با من خواهد مرد.

Indiana Jones

او همچنین شایعاتی را که در گذشته منتشر شده بودند مبنی بر اینکه چه کسانی ممکن است پس از هریسون فورد نقش ایندیانا جونز را بازی کنند، تایید کرد و گفت که کریس پرت یکی از این گزینه‌ها بوده است. او در ادامه به شوخی از پرت عذرخواهی کرد که این اتفاق قرار نیست رخ دهد و در ادامه به اشتباه از کریس پاین عذرخواهی کرد که ظاهرا این اشتباه عمدی بوده است. گفته می‌شود که فورد به نحوی با زیاد بودن نام کریس در بین بازیگران حال حاضر هالیوود شوخی کرده که این تعداد زیاد باعث شده تا او کریس پاین را با کریس پرت اشتباه بگیرد.

فیلم Indiana Jones 5 برای اکران در تاریخ ۹ جولای ۲۰۲۱ (۱۸ تیر ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. جاناتان کاسدان، نویسنده فیلمنامه فیلم Solo: A Star Wars Story (سولو: داستانی از جنگ ستارگان)، وظیفه نوشتن فیلمنامه جدید این فیلم را بر عهده دارد و او جانشین دیوید کپ، نویسنده فیلمنامه چهار قسمت اول فیلم Indiana Jones شده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده