نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۱

لودینگ ۵۱: بهترین موتورسیکلت‌ها، عملکرد مایکروسافت در نسل هشتم و جنگ ستارگان

در پنجاه و یکمین قسمت از برنامه لودینگ از عملکرد مایکروسافت در نسل هشتم می‌گوییم و بهترین موتورسیکلت‌های تاریخ بازی‌ها را فهرست می‌کنیم.

طبق روالی که از قسمت پنجاهم برنامه لودینگ داشتیم، پس از سونی، در قسمت پنجاه و یکم لودینگ به سراغ مایکروسافت رفتیم و عملکرد این شرکت را در نسل هشتم صنعت بازی‌های ویدیویی بررسی کردیم. شرکتی که کار خود را در نسل هشتم خیلی ضعیف شروع کرد اما با رفتن دان متریک و ورود فیل اسپنسر به بخش ایکس‌باکس مایکروسافت، وضع این شرکت ۱۸۰ درجه تغییر کرد. با ورود اسپنسر، سیاست‌های اشتباه مایکروسافت در قبال کنسول‌هایش دستخوش تغییر شد و سرویس‌هایی مانند گیم پس باعث شد که کاربران اعتماد از دست رفته خود را دوباره به این شرکت پیدا کنند. در این قسمت از لودینگ در یک پرونده ویژه عملکرد مایکروسافت را در این نسل بررسی کرده‌ایم.

در ادامه لودینگ و به مناسبت عرضه بازی Days Gone، به سراغ بهترین موتورسیکلت‌ها در تاریخ بازی‌های ویدیویی رفتیم و در بخش تاپ فایو آن‌ها را فهرست کرده‌ایم. اما به مناسبت روز جهانی استار وارز که تقریبا ۹ روز پیش بود در آیتمی نگاهی به تمامی بازی‌های این مجموعه در چند دهه گذشته انداخته‌ایم. اما لودینگ بخش‌های همیشگی خود را نیز دارد. از تازه‌ها گرفته تا از زومجی بپرسید، همه را می‌توانید در لودینگ ۵۱ تماشا کنید.

لودینگ این هفته را به هیچ عنوان از دست ندهید:

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب

شما می‌توانید ازطریق فرم زیر در نظرسنجی این هفته شرکت کنید:


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده