نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۷

پوسترهای بین المللی جدیدی از فیلم Pokemon: Detective Pikachu منتشر شد

به تازگی کمپانی برادران وارنر پوسترهای جدیدی از فیلم Pokemon: Detective Pikachu برای تبلیغ آن در بازار بین المللی منتشر کرده است.

ماه گذشته بود که کمپانی برادران وارنر و لجندری پیکچرز دومین تریلر رسمی فیلم Pokemon: Detective Pikachu (پوکمون: کارآگاه پیکاچو) را منتشر کردند که حاوی تصاویر جدیدی از اتفاقات این فیلم لایو اکشن مورد انتظار بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوسترهای جدیدی از فیلم Detective Pikachu (کارآگاه پیکاچو) منتشر شده است. این پوسترها برای تبلیغ این فیلم در بازار بین المللی مثل چین منتشر شده که علاوه بر پیکاچو، در این پوسترها که شامل دو پوستر و یک بنر می‌شوند، شاهد حضور دیگر شخصیت‌های پوکمون (Pokemon) فیلم Pokemon: Detective Pikachu نیز هستیم. بولباسور (Bulbasaur)، چارزارد (Charizard)، جیگلی‌پاف (Jigglypuff)، مستر مایم (Mr. Mime)، سایداک (Psyduck)، اسنورلکس (Snorlax)، اسنابول (Snubbull) و اسکوئرتل (Squirtle)، از جمله پوکمون‌های حاضر در پوستر چینی این فیلم هستند. شما در ادامه می‌توانید این پوسترها را مشاهده کنید:

پوستر بین المللی فیلم Pokemon: Detective Pikachu

بنر بین المللی فیلم Pokemon: Detective Pikachu

پوستر بین المللی فیلم Pokemon: Detective Pikachu

رایان رینولدز در نقش کارآگاه پیکاچو (صداپیشگی)، جاستیس اسمیت در نقش تیم گوودمن، کاترین نیوتون در نقش لوسی، کن واتانابه در نقش کارآگاه یوشیدا، کریس گیر، ریتا اورا، سوکی واترهاوس، عمر چاپارو و بیل نای، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Pokemon: Detective Pikachu حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. راب لترمن، کارگردان انیمیشن Monsters vs. Aliens (هیولاها علیه بیگانگان) و فیلم Goosebumps (مورمور)، کارگردانی فیلم Detective Pikachu را بر عهده داشته است.

فیلم Pokemon: Detective Pikachu برای اکران در تاریخ ۱۰ می ۲۰۱۹ (۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده