// یکشنبه, ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

نسخه Early Access بازی Risk of Rain 2 منتشر شد

 استودیو Hopoo Game اعلام کرد که نسخه‌ی early access بازی Risk of Rain 2 هم‌اکنون در استیم در دسترس است.

 استودیو هاپو گیمز (Hopoo Games) و Gearbox Publishing در طی نمایشگاه Pax East اعلام کردند که نسخه‌ی early access بازی Risk of Rain 2 هم‌اکنون در استیم برای پی سی در دسترس قرار گرفته است. همچنین اگر شما قبل از تاریخ ۱۰ فروردین این بازی را خریداری کرده باشید، از آن‌جایی که این بازی در سبک همکاری چند نفره (co-op) طراحی شده است، شما یک نسخه‌ی دیگر دریافت می‌کنید و می‌توانید آن‌ را به دوست خود هدیه دهید.

بازی Risk of Rain ابتدا در سال ۲۰۱۳ برای استیم منتشر شده بود پس از آن هم برای پلی ‌استیشن 4 و پلی‌استیشن ویتا در دسترس قرار گرفت.

بازی کلاسیک Risk of Rain در سبک چند نفره roguelike با یک بعد بیشتر و اکشن چالش برانگیزتر بازگشته است. هیچ دوبار بازی کردنی به‌دلیل مراحل، دشمن‌ها، باس‌ها و آیتم‌های تصادفی مشابه هم نخواهد بود. به‌صورت تکی یا به همراه چهار نفر از دوستانتان، با انبوهی از هیولاها بجنگید و راه خود را پیدا کنید، لوت‌های جدید باز کنيد و راهی برای فرار از سياره پیدا کنید. با هر دفعه بازی کردن، الگوی مبارزه‌ی دشمنانتان را یاد می‌گیرید و حتی بر سخت‌ترین شرایط با مهارت کافی می‌توانید غلبه کنید. یک سیستم منحصر‌به‌فرد اندازه‌گیری بدین معنی است که قدرت شما و دشمنانتان در طول بازی به‌صورت پیوسته افزایش می‌یابد؛ یعنی دشمنی که در یک زمان به‌عنوان باس حضور پیدا کرده بود به مرور زمان به‌صورت یک دشمن عادی ظاهر می‌شود.

بازماندگان Myriad ، آیتم‌ها، دشمنان و باس‌های قدیمی بازی Risk of Rain به همراه دشمنان جدید به بازی Risk of Rain 2 باز می‌گردند. بازماندگان جدیدی مانند Artificer و MUL-T debut به همراه بازماندگان کلاسیکی مثل Engineer، Huntress و Commando نیز در بازی حضور دارند. با بیش از ۷۵ آیتم برای آزاد کردن، در هر بار بازی کردن شما باید با استراتژی جدیدی مراحل را پشت سر بگذارید.

ویژگی‌های کلیدی:

  • ازطریق استیم به‌صورت چهارنفره‌ی یکپارچه بدون نیاز به port forwarding بازی کنید
  • با باز کردن بیش از ۷۵ آیتم، هر بار بازی کردن تازه و پر از چالش‌های جدید خواهد بود
  • بازماندگان جدید و قدیمی با توانایی‌های منحصر‌به‌فرد و مختلف را آنلاک کنید
  • combosهای مختلفی برای شخصیت‌های متفاوت طراحی کنید
  • با هیولاهای چالش برانگیز و باس‌های غول پیکر روبه‌رو شوید
  • مراحل بزرگ و دست ساز سه‌بعدی را بکاوید
  • دوستان و افراد در سراسر جهان را به چالش بکشید؛ در چالش‌های منشوری جدید، همه می‌توانند با یک جدول رتبه بندی جهانی رقابت کنند

در ادامه می‌تانید تریلر نسخه‌ی early access بازی Risk of Rain 2 را مشاهده کنید:

دانلود از آپارات


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده