نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

جوکر از پرسونا 5 به بازی Super Smash Bros. Ultimate راه پیدا کرد

با دانلود آپدیت جدید بازی و پرداخت ۶ دلار، قهرمان بازی Persona 5 همراه با یک استیج معروف از این بازی با نام Mementos به Super Smash Bros. Ultimate اضافه خواهد شد.

سال گذشته و در جریان رویداد The Game Awards بود که مشخص شد کاراکتر جوکر از بازی Persona 5، ساخته‌ی تحسین‌شده‌ی استودیو آتلوس به‌بازی Super Smash Bros. Ultimate به‌عنوان یک شخصیت قابل‌بازی، راه پیدا خواهد کرد و چندی پیش، خبر رخ دادن این مهم همراه با انتشار آپدیت شماره سه بازی را در زومجی خواندیم. حالا در جریان اخرین اخبار بازی و با انتشار آپدیت مذکور، با پرداخت کردن ۶ دلار می‌توانید کاراکتر جوکر را به‌میدان‌های مبارزه‌ی بازی ببرید و با چاقو و تفنگ ویژه‌ی او، حریفان خود را حسابی گوش‌مالی دهید!

در کنار اضافه شدن جوکر، یک استیج ویژه نیز از بازی «پرسونا 5» به بازی راه پیدا کرده است؛ این استیج که Mementos نام دارد و یکی از لوکیشن‌های محبوب و صدالبته کلیدی پرسونا 5 نیز محسوب می‌شود، مانند دیگر استیج‌های بازی Super Smash Bros. Ultimate از عمق بالایی برخوردار است و با مکانیزم‌هایی که در آن تعبیه شده‌، گیمرها را هیجان‌زده خواهد کرد. این را هم باید گفت که ویژگی‌های ظاهری و موزیک‌هایی که در این استیج پخش می‌شوند را می‌توانید بسته به‌سلیقه‌تان، با حال و هوای بازی‌های Persona 3 و Persona 4 تغییر دهید.

Joker

آپدیت جدید بازی نه‌تنها یک مبارز تازه‌نفس بلکه حالت Stage Builder که چندی پیش شایعه‌ی ورودش به بازی را می‌شنیدیم را نیز در دسترس گیمرها قرار می‌دهد. شما می‌توانید به‌صورت دستی و با لمس صفحه‌ی ویژه‌ی کنترلر نینتندو سوییچ، استیج‌های مختلفی را خلق و لایه‌های مختلف و متنوعی را برایش طراحی کنید. استیج‌هایی که می‌سازید در قسمت Custom بخش انتخاب استیج در دسترس هستند و می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید. شما همچنین می‌توانید استیج‌هایی را که دیگر بازیکنان طراحی می‌کنند، دریافت کنید.

در پایان، این آپدیت یک‌سری پوشش تازه با نام Mii Fighters به‌بازی می‌آورد؛ پوشش‌هایی مثل کلاه کاراکتر مورگانا از بازی پرسونا 5 یا پوشش‌ شخصیت‌های Tails و Knuckles از مجموعه سونیک را هم به‌بازی می‌آورد؛ لازم به‌ذکر است که هر کدام از پوشش‌های Mii Fighters را می‌توانید با قیمت ۷۵ سنت خریداری کنید.

بازی Super Smash Bros. Ultimate در زومجی بررسی شد و نمره‌ی ۹.۵ را کسب کرد. در خلاصه‌ی بررسی صورت‌گرفته چنین می‌خوانیم:

بازی Super Smash Bros Ultimate با داشتن فهرستی طولانی از کاراکترها، استیج‌ها و موسیقی‌های متنوع از تاریخ بازی‌های ویدویی نه تنها توانست طرفداران قدیمی این بازی مبارزه‌ای را راضی نگه دارد بلکه با بخش داستانی World of Light ثابت کرد که می‌تواند هر نوع کاربر با سلیقه‌های مختلف را به خود جذب کند. مکانیزم‌های جدید در حالی که ساختار قدیمی و ساده خود را حفظ کرده‌اند اما باز با این حال کاربران را با یک بازی رقابتی بسیار جدی روبرو می‌کنند. بازی با اینکه در بخش آنلاین عملکرد قابل قبولی دارد اما باز در برخی مواقع شاید در رقابت‌های بسیار جدی شاهد تاخیر در حرکات کاراکترها باشیم.

Super Smash Bros. Ultimate را هم‌اکنون می‌توانید روی نینتندو سوییچ تجربه کنید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده