// چهار شنبه, ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۵

ویل اسمیت به جمع سرمایه گذاران تیم ورزش الکترونیک Seoul Dynasty پیوست

سرمایه‌گذاران جدید سازمان Gen.G که در رشته‌های League of Legends ،Overwatch ،Call of Duty و PUBG فعالیت دارد، مشخص شدند.

سازمان Gen.G که یک مجموعه ورزش الکترونیک را در کره جنوبی مدیریت می‌کند اخیرا سرمایه‌گذاران جدیدی را جذب کرده است که مجموعا ۴۶ میلیون دلار در رشته‌های مختلف این سازمان سرمایه‌گذاری کرده‌اند. در بین سرمایه‌گذاران نام افرادی مانند ویل اسمیت (Will Smith)، بازیگر فیلم‌های Bad Boys for Life (پسران بد برای همیشه) و Aladdin (علاالدین)، کیسوکه هوندا، بازیکن تیم ملی فوتبال ژاپن و دنیس وونگ، مالک اقلیت تیم بسکتبال لس آنجلس کلیپرز دیده می‌شود.

بر اساس اطلاعات منتشر شده هدف اصلی سازمان از جذب این سرمایه هنگفت تقویت بازیکنان فعلی تیم Gen.G و تولیدات محتوای مجموعه است. در کنار موارد قبلی این سازمان قرار است با جذب بازیکن در دو رشته جدید ورزش الکترونیک، تعداد رشته‌های فعالیت خود را افزایش دهد و در رشته‌های قدیمی نیز به جذب استعدادهای جدید بپردازد. در نهایت قرار است دفتر مرکزی این سازمان به لس آنجلس نقل مکان کند که به زودی افتتاح خواهد شد.

Seoul Dynasty

مجموعه Gen.G قبل از این با نام KSV Esports شناخته می‌شد و در سال ۲۰۱۷ وارد دنیای ورزش الکترونیک شد. تیم‌های این سازمان در رشته‌های مهمی مانند League of Legends ،PUBG ،Overwatch و Call of Duty فعالیت دارند. تیم این مجموعه در هفته دوم رقابت‌های دومین فصل لیگ Overwatch که با نام Seoul Dynasty شناخته می‌شود، در جایگه پانزدهم قرار گرفته است و هنوز هم شانس صعود به مرحله حذفی را دارد.

با اینکه این سازمان در حال حاضر بازیکنان مطرحی را در تمامی رشته‌های زیر نظر خود استخدام کرده است ولی هنوز نتایج قابل قبولی را به‌دست نیاورده است. تیم Overwatch مجموعه در اولین استیج لیگ اورواچ که در فصل دوم پیگیری شد، در بخش میانی مرحله گروهی مسابقات قرار گرفت و تیم PUBG مجموعه نیز از صعود به مرحله اصلی رویداد FACEIT Global Summit بازماند. البته در این بین تیم Call of Duty مجموعه با صدرنشینی در دیویژن A مسابقات Call of Duty World League بخشی از انتظارات طرفداران را برطرف کرده است.


منبع unikrn
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده