// دوشنبه, ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۶

تیم‌های برتر مسابقات بازی Overwatch؛ مرحله دوم، هفته دوم

دومین هفته رقابت‌های دومین استیج بازی Overwatch به پایان رسید و رنکینگ تیم‌های حرفه‌ای بازی در مرحله فعلی مسابقات منتشر شد.

دومین هفته رقابت‌های مرحله جاری بازی Overwatch، باز هم با صدرنشینی دو تیم New York Excelsior و Lost Angeles Gladiators، همراه بود. در صورتی که این دو تیم در هفته سوم رقابت‌ها نیز همچنان بدون باخت در صدر رنکینگ قرار گیرند، صعود خود را به مرحله حذفی استیج دوم لیگ اورواچ قطعی خواهند کرد. البته این در حالی است که تیم‌های San Francisco Shock ،Vancouver Titans و London Spitfire با انجام دادن یک بازی کمتر در جایگاه‌های بعدی قرار گرفته‌اند و تا این لحظه شِش تیم صدرنشین رنکینگ هنوز باختی را تجربه نکرده‌اند. 

Overwatch League

بیست تیم در دومین مرحله فصل جاری لیگ Overwatch حضور دارند که در نهایت هشت تیمی که بیشترین امتیاز را کسب کنند به مرحله حذفی راه پیدا خواهند کرد. مجموع جوایز مرحله دوم فصل جدید ۵۰۰ هزار دلار است که قهرمان با سهمی ۲۰۰ هزار دلاری راهی خانه خواهد شد. بازی‌های هفته سوم لیگ قرار است از بامداد روز جمعه این هفته شروع شود و با شانزده بازی پیگیری می‌شود.

رنکینگ تیم‌ها پس از رقابت‌های هفته دوم

جایگاهتيمبرد-باخت
۱New York Excelsior۰-۴
۲Los Angeles Gladiators۰-۴
۳San Francisco Shock۰-۳
۴Vancouver Titans۰-۳
۵London Spitfire۰-۳
۶Dallas Fuel۰-۲
۷Chengdu Hunters۱-۲
۸Boston Uprising۱-۲
۹Paris Eternal۲-۲
۱۰Philadelphia Fusion۲-۲
۱۱Hangzhou Spark۱-۱
۱۲Houston Outlaws۱-۰
۱۳Shanghai Dragons۲-۱
۱۴Los Angeles Valiant۲-۱
۱۵Seoul Dynasty۲-۰
۱۶Atlanta Reign۳-۱
۱۷Toronto Defiant۳-۱
۱۸Florida Mayhem۴-۰
۱۹Washington Justice۴-۰
۲۰Guangzhou Charge۴-۰

رقابت‌های مرحله دوم، هر هفته از بامداد روز جمعه شروع می‌شوند و تا روز یکشنبه ادامه خواهند داشت. تمامی مراحل لیگ به‌صورت زنده روی کانال Overwatch League در پلتفرم توییچ استریم خواهد شد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده