// چهار شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۵

تیزر تبلیغاتی رویداد گیمینگ مهم گوگل در GDC 2019

در حالی که کمتر از یک هفته به آغاز مراسم GDC 2019 و معرفی برنامه‌های کمپانی گوگل در حوزه‌ی بازی‌های ویدیویی مانده، این کمپانی تیزر کوتاهی منتشر کرده است.

مراسم 2019 Game Developers Conference یا با اختصار GDC 2019 به دلایل مختلفی برای علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی مراسمی هیجان‌انگیز است. اما یکی از مهم‌ترین جنبه‌های این مراسم را می‌توان حضور کمپانی Google (گوگل) و رونمایی آن از برنامه‌های مبتنی بر ویدیو گیم دانست. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، کمپانی مذکور ویدیویی منتشر کرده است که روی این امر تمرکز دارد.

کمپانی گوگل در تاریخ ۱۹ مارس (۲۸ اسفند) در قالب یک رویداد برنامه‌هایش در قبال بازی‌های ویدیویی را که از آن‌ها به عنوان «چشم‌اندازی از آینده ویدیو گیم» یاد می‌کند، معرفی خواهد کرد. ویدیوی منتشر شده از سوی کمپانی مذکور، به سبک‌های مختلف بازی‌ها از جمله ورزشی، رانندگی، اکشن و فانتزی اشاره دارد. از این امر می‌توان چنین برداشت کرد که پلتفرم جدید کمپانی گوگل میزبان تمامی این ژانر‌ها و بازی‌های آن‌ها خواهد بود. تیزر رویداد کمپانی گوگل در مراسم GDC 2019 را در زیر مشاهده می‌کنید:

دانلود از آپارات

رویداد گوگل در مراسم GDC 2019 از ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران آغاز خواهد شد. این رویداد در قالب استریم زنده در سراسر جهان پخش می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سرویس‌های استریم به مشاهده آن بپردازند. از مواردی که انتظار می‌رود در این رویداد به آن پرداخته شود، سرویس استریم جاه‌طلبانه کمپانی گوگل یعنی Project Stream است. در سال گذشته این کمپانی با همکاری یوبی سافت زمینه تجربه بازی Assassin's Creed Odyssey روی مرورگر را فراهم کرد. همچنین شایعاتی در مورد معرفی کنسول خانگی کمپانی گوگل با نام Project Yeti در رویداد مذکور منتشر شده است.

امروز در خبری غافلگیر‌کننده اعلام شد، کمپانی گوگل جید ریموند، از فعالان مشهور حوزه‌ی بازی‌های ویدیویی را به خدمت گرفته است. او که پیش از این در کمپانی‌های یوبی سافت و الکترونیک آرتز سمت‌های کلیدی را بر عهده داشته است، به عنوان معاون رئیس به کمپانی گوگل اضافه شده است. با در نظر گرفته سابقه کاری وی می‌توان انتظار داشت که او در بخش بازی‌های ویدیویی فعالیت داشته باشد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده