نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱

سریال Brooklyn Nine-Nine برای فصل هفتم تمدید شد

شبکه NBC از تمدید سریال Brooklyn Nine-Nine (بروکلین ناین-ناین) برای فصل هفتم خبر داده است.

مدتی است که پخش فصل ششم سریال Brooklyn Nine-Nine آغاز شده و تا به امروز ۸ قسمت از فصل ششم این سریال کمدی از شبکه NBC روی آنتن رفته است. فصل ششم سریال Brooklyn Nine-Nine در ابتدا قرار بود تنها در ۱۳ قسمت تولید و منتشر شود، اما در ادامه شبکه NBC از افزایش تعداد قسمت‌های این سریال تا ۱۸ قسمت خبر داد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال بروکلین ناین-ناین برای فصل هفتم تمدید شده است. به نقل از Vital Thrills، شبکه NBC از تمدید سریال Brooklyn Nine-Nine برای حداقل یک فصل دیگر خبر داده است که انتظار می‌رود در طول سال ۲۰۲۰ فصل هفتم این سریال کمدی، سیتکام و پلیسی از این شبکه به روی آنتن برود.

اردیبهشت ماه امسال بود که شبکه فاکس پس از ساخت و انتشار ۱۱۰ قسمت و ۵ فصل از سریال Brooklyn Nine-Nine، تصمیم به لغو ادامه پخش این سریال کمدی محبوب گرفت، اما مدت کوتاهی بعد شبکه NBC حقوق پخش این سریال را دریافت و آن را احیا کرد و حال این شبکه خانه جدید این سریال کمدی محبوب شده است. پس از لغو ادامه پخش سریال Brooklyn Nine-Nine توسط فاکس، کمپین بزرگی برای احیای این سریال آغاز شد که در آن شاهد حضور بازیگران و افراد سرشناسی چون مارک همیل نیز بودیم. حال طرفداران این سریال می‌توانند برای حداقل یک فصل دیگر شاهد بازگشت این سریال باشند.

سریال Brooklyn Nine-Nine تاکنون برنده دو جایزه گلدن گلوب و نامزد دریافت ۲ جایزه امی نیز شده و از محبوب‌ترین سریال‌های کمدی چند سال اخیر تلویزیون بوده است. دن گور و مایکل شور وظیفه ساخت سریال Brooklyn Nine-Nine را بر عهده دارند. اندی سمبرگ در نقش جیک پرالتا، تری کروس در نقش تری جفردز، ملیسا فومرو در نقش ایمی سانتیاگو، استفانی بیاتریز در نقش رزا دیاز، جو لو ترالیو در نقش چارلز بویل، آندره بروگر در نقش کاپیتان ریموند هولت، چلسی پرتتی در نقش جینا، درک بلاکر در نقش مایکل هیچکاک و جوئل مک‌کینن میلر در نقش نرم اسکالی، از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده