// جمعه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۸

شخصیت Kano برای بازی Mortal Kombat 11 معرفی شد

در جریان یک لایو استریم در کشور برزیل شخصیت Kano با یک لباس مخصوص این کشور برای بازی Mortal Kombat 11 معرفی شد.

هر روز اخبار جدیدی از بازی مورد انتظار Mortal Kombat 11 به گوش می‌رسد و این بار، یکی دیگر از شخصیت‌های قدیمی این مجموعه قرار است در بازی Mortal Kombat 11 حضور داشته باشد. بر اساس جدیدترین اخبار بازی، حضور شخصیت کِینو (Kano) در بازی Mortal Kombat 11 ابتدا در جریان یک لایو استریم در کشور برزیل و سپس در حساب کاربری توییتر این بازی تایید شد. کِینو در بازی مورتال کامبت 11 یک لباس مخصوص کشور برزیل خواهد داشت که مربوط به راهزنانی می‌شود که در شمال شرقی این کشور زندگی می‌کردند.

در دنیای مجموعه مورتال کامبت، کِینو عضو گروهی از مزدوران به‌نام Black Dragon است که اولین بار در بازی Mortal Kombat و آخرین‌بار هم در بازی Mortal Kombat X حضور پیدا کرده بود. او هم‌پیمان شائو کان است و با خشونت بی حد و حصر و حس شوخ‌طبعی عجیبش شاخته می‌شود. کِینو می‌تواند دقیقا نقطه مقابل شخصیت سونیا بلیدی باشد که ظاهرا نقش بسیار برجسته‌ای در بازی Mortal Kombat 11 دارد. همانطور که می‌دانید صداگذاری سونیا بلید در این نسخه توسط روندا رزی (Ronda Rousey)، کشتی‌کج‌کار معروف اهل امریکا انجام گرفته است. رابطه سونیا بلید و کینو در فیلم Mortal Kombat که در سال ۱۹۹۵ اکران شد هم نشان داده شده بود.

متاسفانه هنوز هیچ گیم‌پلی‌ای در کنار معرفی این شخصیت نشان داده نشده است و به نظر می‌رسد قرار بوده تا این اتفاق در پخش زنده Kombat Kast که قرار بود در تاریخ ۳۰ ژانویه (۱۰ بهمن) پخش شود، رخ دهد. این استریم به دلیل سرمای بیش از حد در بخش‌های غربی ایالات متحده، مخصوصا شهر شیکاگو که Kombat Kast در آن اتفاق می‌افتد، به پنجم فوریه (بامداد ۱۷ بهمن ماه) موکول شد. با این حال شما کاربران زومجی می‌توانید تا آن زمان تصاویری را که از این شخصیت منتشر شده است، مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Kano / Mortal Kombat 11

Kano / Mortal Kombat 11

بازی Mortal Kombat 11 در تاریخ سوم اردیبهشت ماه سال ۹۸ (۲۳ ماه آوریل) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پی سی و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد و کاربران کنسول نینتندو سوییچ منطقه بریتانیا هم می‌توانند با کمی تاخیر، این بازی را در بیستم اردیبهشت‌ ماه تجربه کنند.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده