// پنجشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۹

نسخه سوییچ بازی Mortal Kombat 11 برای کاربران بریتانیا تاخیر خورد

فروشگاه نینتندو رسما تایید کرد که نسخه سوییچ بازی مورتال کامبت 11 برای کاربران منطقه بریتانیا تا تاریخ بیستم اردیبهشت ماه تاخیر خورده است.

هر روز خبرهای جدیدی از بازی مورد انتظار Mortal Kombat 11 منتشر می‌شود و طرفداران این مجموعه را بیش از پیش مشتاق خود می‌کند. اما این بار خبری منتشر شده است که شاید برای برخی از کابران کشور بریتانیا خوشایند نباشد. بر اساس جدیدترین اخبار بازی، بازی مورتال کامبت 11 قرار بود سوم اردیبهشت ماه سال ۹۸ (۲۳ ماه آوریل) در سراسر جهان برای کنسول‌ها عرضه شود، اما این قضیه برای دارندگان سوییچ کشور بریتانیا کمی متفاوت است؛ آن‌ها باید برای عرضه نسخه نینتندو سوییچ بازی مورتال کامبت 11 بیشتر از دیگر بازیکنان انتظار بکشند.

هفته گذشته بود که فروشگاه GAME تاریخ انتشار نسخه سوییچ بازی را دهم ماه می اعلام کرد که خیلی جدی گرفته نشد، اما حالا با اعلام فروشگاه نینتندو، می‌توان مطمئن شد که بازی در کشور بریتانیا با تاخیر عرضه خواهد شد و طبیعتا طرفداران این مجموعه در این کشور از شنیدن این خبر خوشحال نخواهند شد.

Mortal Kombat 11

هنوز خبری مبنی بر اینکه دلیل تاخیر نسخه سوییچ بازی چه بوده منتشر نشده است، اما کاربران کشور امریکا می‌توانند مطمئن باشند که بازی در همان تاریخ ۲۳ آوریل در دسترس‌شان قرار خواهد گرفت. همچنین به تازگی معلوم شد که اولین اپیزود برنامه Inside Xbox کمپانی مایکروسافت در سال میلادی جاری در ساعت ۱:۳۰ بامداد روز ۱۷ بهمن پخش خواهد شد و قرار است در آن اطلاعات بیشتری از بازی Mortal Kombat 11 در اختیار طرفداران قرار گیرد. جالب است بدانید که اخیرا یک درخواست در سایت Change.org ایجاد شده که در آن از کمپانی سازنده خواسته شده است تا شخصیت Shaggy از مجموعه اسکوبی-دو را به عنوان DLC به بازی مورتال کامبت اضافه کند. از زمانی که درخواست مربوطه نوشته شده تعداد امضاکنندگان آن به شکل چشمگیری افزایش پیدا کرده است و تا زمان نگارش این خبر، بیش از ۲۴۹ هزار نفر آن را امضا کرده‌اند و به نظر می‌رسد قرار هم نیست به این زودی روند رو به رشد این تعداد، متوقف شود.

بازی مبارزه‌ ای Mortal Kombat 11 در تاریخ سوم اردیبهشت ماه سال ۹۸ (۲۳ ماه آوریل) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پی سی و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد و کاربران کنسول نینتندو سوییچ منطقه بریتانیا هم می‌توانند با کمی تاخیر، این بازی را در بیستم اردیبهشت‌ ماه تجربه کنند. بازی قرار است ۲۵ شخصیت قابل بازی داشته باشد که تصاویر برخی از آن‌ها را می‌توانید در این لینک مشاهده کنید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده