// سه شنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۹

استریم بازی Super Smash Bros Ultimate با محوریت تری بوگارد به زودی پخش می‌شود

نینتندو در ۱۵ آبان ماه یک استریم ۴۵ دقیقه‌ای از بازی Super Smash Bros Ultimate را پخش خواهد کرد که در جریان آن شاهد نگاهی دقیق به کاراکتر تری بوگارد خواهیم بود.

مقاله‌های مرتبط:

در ماه سپتامبر بود که در جریان یک تیز کوتاه، مشخص شد که تری بوگارد (Terry Bogard) از بازی Fatal Fury و The King of Fighters، در قالب بسته الحاقی جدید Super Smash Bros Ultimate به این بازی اضافه می‌شود. در ادامه تریلری از این شخصیت منتشر نشد تا کاربران بیش‌ازپیش با شیوه مبارزه‌ای این کاراکتر محبوب آشنا شوند. 

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری نینتندو ورسوس در توییتر اعلام کرده است که روز ۱۵ آبان ماه (۶ نوامبر) یک استریم ۴۵ دقیقه‌ای از بازی Super Smash Bros Ultimate پخش می‌شود که در جریان آن نگاه دقیقی به مکانیسم‌های مبارزه‌ای تری بوگارد انداخته می‌شود. به‌طور دقیق‌تر، این استریم در ساعت ۴:۳۰ بعد از ظهر ۱۵ آبان ماه پخش می‌شود. همچنین اطلاعاتی از آپدیت 6.0 و کاستوم‌های Mii Fighter تری بوگارد هم منتشر می‌شود.

البته احتمال دارد که شاهد معرفی بسته الحاقی بعدی Super Smash Bros Ultimate هم باشیم. این احتمال بسیار کم است؛ زیرا نینتندو این مورد را برای نینتندو دایرکت آینده خود یا مراسم جوایز بازی 2019، برنامه‌ریزی خواهد کرد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟

Super Smash Bros Ultimate


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده