نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۱

لودینگ ۷۲: بتای NIOH 2، زندگی کوجیما و بهترین تبلیغ‌های تاریخ بازی‌های ویدیویی

در لودینگ ۷۲، نگاهی به بتای بازی NIOH 2 خواهیم داشت، از بهترین تبلیغ‌های تلویزیونی بازی‌ها و کنسول‌ها می‌گوییم و سری به زندگی هیدئو کوجیما، بازیساز معروف ژاپنی،‌ می‌زنیم.

هفته گذشته، بتای بازی NIOH 2 در دسترس علاقمندان به این اثر قرار گرفت. در این بتا،‌ کاربران می‌توانستند تغییرات اصلی و مهم نسخه دوم بازی NIOH را مشاهده و بخش‌هایی از بازی را تجربه کنند. به دلیل اهمیت این بازی، تصمیم گرفتیم در هفتاد و دومین قسمت از لودینگ، بخشی از برنامه را به بتای این بازی اختصاص دهیم و نگاهی اجمالی به دموی آن داشته باشیم.

یکی دیگر از اتفاقات مهم هفته پیش، عرضه شدن بازی Death Stranding، جدیدترین ساخته کوجیما پروداکشنز بود. به همین مناسبت تصمیم گرفتیم که در بخش معرفی بازی‌ساز لودینگ این هفته، کارنامه کاری و زندگی شخصی هیدئو کوجیما را بررسی کنیم و سری بزنیم به ژاپن و ببینیم که چه شد که کوجیما به ساختن بازی علاقمند شد. اما در تاپ فایو این هفته، موضوع بسیار جذاب و جالبی را برای شما انتخاب کردیم. همیشه تبلیغات تلویزیونی، یکی از بهترین روش‌ها برای تبلیغ محصول‌های مختلف بوده است. بازی‌های ویدیویی هم از این قاعده مستثنی نیستند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در تاپ فایو این هفته، به سراغ جذاب‌ترین تبلیغ‌های تلویزیونی تاریخ صنعت گیم برویم. پیشنهاد می‌کنیم این تاپ فایو را به هیچ وجه از دست ندهید!

مانند همیشه، در بخش‌های همیشگی برنامه لودینگ و در بخش دماسنج به همه حتی کوجیما گیر می‌دهیم، در تازه‌ها با میثم همراه می‌شویم و بازی‌هایی را که قرار است این هفته منتشر شوند معرفی می‌کنیم و در از زومجی بپرسید به سوالات کاربران پاسخ می‌دهیم. با لودینگ ۷۲ همراه باشید: 

دانلود از آپارات


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده